درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۹۷۰۰۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳ : ۱۴ بازدید: ۳۷۸دیدگاه: ۰

نور خدا خاموش شدنی نیست

نور خدا خاموش شدنی نیست در فاصله کوتاهی شاهد بودیم که تمامی اعوان و انصار اپوزیسیون از داخل گرفته تا خارج به جنگ با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری برخاستند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، در فاصله کوتاهی شاهد بودیم که تمامی اعوان و انصار اپوزیسیون از داخل گرفته تا خارج به جنگ با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری برخاستند.
در این شورش و اغتشاش، جنگ بزرگ رسانه‌ای دشمن از یک سو و تلاش برای به میدان آوردن دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار دیگر از سوی دیگر.
در این اغتشاشات بدیهی‌ترین اصول اخلاقی و انسانی زیر پا گذاشته شد. داعشی‌های وطنی و غیر وطنی بزرگ‌ترین جنایت‌ها را آفریدند. این سؤال مطرح است که این اغتشاشگران با چه پشتوانه‌ای از اخلاق و حقوق انسانی می‌خواهند مردم را به سوی خویش فراخوانند و از حاکمیت اپوزیسیون صحبت کنند. وحشی‌گری، قتل، جنایت، آتش زدن، سلاخی کردن، ویران کردن، فحش‌های زشت و رکیک دادن، بی‌گناهان را به رگبار بستن با کدام منطق انسانی قابل توجیه است؟
همه این لشکرکشی‌ها در برابر اراده مردم و خواست خدا برای حاکمیت حق، پشیزی نیست.
اگر بخواهیم اهداف همه این اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان را در یک کلام خلاصه کنیم خاموش کردن نور الهی در ایران عزیز بود. این در حالی است که پرتوافکنی نور الهی اراده خداست و هیچ قدرت باطلی تاب رویارویی با آن را ندارد.
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. (صف/۸)
مى‌خواهند نور خدا را به دهان‌هايشان خاموش كنند ولى خدا كامل‌كننده نور خويش است، اگر چه كافران را ناخوش آيد.
خداوند اراده کرده که دین حق در سراسر جهان هستی پرتوافکن شود و قدرت‌های باطل رو به زوال بگذارند. انقلاب اسلامی ایران طلایه‌دار این پرتوافکنی در جهان است از این رو این انقلاب پایدار خواهد ماند و به کوری دیده دشمنان با قدرت و با صلابت ادامه پیدا خواهد کرد. دین حق گسترش پیدا می‌کند و باطل که همان کف روی آب است از بین خواهد رفت.
 وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا. (اسراء/۸۱)
و بگو: «حق آمد و باطل نابود شد. آرى، باطل همواره نابودشدنى است».
دین خدا باید بر تمامی دین‌های ساختگی پیروز شود.
هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ.
(توبه/۳۳)
او كسى است كه پيامبرش را با هدايت و دين درست، فرستاد تا آن را بر هر چه دين است پيروز گرداند، هر چند مشركان خوش نداشته باشند.
پایان تاریخ با حاکمیت دین خدا رقم خواهد خورد. این وعده تخلف‌ناپذیر خداوند است. هر چه دشمنان دست و پا بزنند و سنگ‌اندازی کنند باز هم شکست و خفت ابدی از آنِ آن‌ها خواهد بود:
وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ۚ وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ. (نور/۵۵)
خدا به كسانى از شما كه ايمان آورده‌اند و كارهاى شايسته كرده‌اند وعده داد كه در روى زمين جانشين ديگرانشان كند، همچنان كه مردمى را كه پيش از آن‌ها بودند جانشين ديگران كرد. و دينشان را - كه خود برايشان پسنديده است - استوار سازد و وحشتشان را به ايمنى بدل كند. مرا مى‌پرستند و هيچ چيزى را با من شريك نمى‌كنند. و آن‌ها كه از اين پس ناسپاسى كنند، نافرمانند.
این وعده حتمی خداست.
حامیان انقلاب اسلامی در سراسر جهان دل‌هایشان با این تحرکات عقیم نلرزد.‌ انقلاب اسلامی دوران‌های سختی را پشت سر گذاشته است. پشتیبان این انقلاب خدا و پشتوانه آن مردم همیشه در صحنه و خون شهدایی است که هر کدام در زمین ستارگان فروزانی بودند که پرتوافشانی می‌کردند.
انقلاب اسلامی ایران راه خود را می‌رود مهم این است که هر کدام از ما در این مسیر ثابت‌قدم باشیم و از تشر دیوصفتان هراسی به خود راه ندهیم و بدانیم که صبح پیروزی نزدیک است.
  إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ.
(هود/۸۱)
وعده آن‌ها صبحگاه است. آيا صبح نزديك نيست؟

دکتر نصرالله شفیعی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/69700کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب