درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۵۱۴۹۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵۶ : ۰۵ بازدید: ۴۳۰دیدگاه: ۰

برنامه دشمن در شکستن سد دفاعی جامعه اسلامی

برنامه دشمن در شکستن سد دفاعی جامعه اسلامی حجاب یک ضروری دین است‌. دستور صریح خداوند در قرآن است‌. هیچ بهانه و عاملی نمی‌تواند و نباید آن را کم‌رنگ کند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، حجاب یک ضروری دین است‌. دستور صریح خداوند در قرآن است‌. هیچ بهانه و عاملی نمی‌تواند و نباید آن را کم‌رنگ کند. حساسیتی که روی حجاب وجود دارد از دو جهت است، یکی از سوی موافقان حجاب که در هر شرایطی از آن دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که این واجب اسلامی مورد تعرض قرار بگیرد. دوم مخالفت حداکثری معاندین و مخالفین با حجاب تصریح شده در قرآن است‌.
حساسیت موافقان حجاب در پاسداشت این فریضه دینی بدان خاطر است که اولا حجاب، حریم عفاف زن، خانواده و اجتماع است‌. هر چه این حریم شکسته شود، زمینه‌های فساد و تباهی و بی‌بندوباری در جامعه افزایش می‌یابد‌. بی‌حجابی زمینه‌ساز گرایش به فساد است‌ در این موضوع شکی نیست‌ دلیلش نیز روشن است‌ از یک جهت برداشتن حجاب عامل گرایش جوانان به فساد است‌. وقتی زیبایی‌های زنان در معرض دید جوانان قرار گرفت شکی باقی نمی‌ماند که باعث تحریک غرائز جنسی جوانان می‌شود و در نتیجه فساد روز به روز افزایش می‌یابد‌‌. دوم شکستن سد حجاب شکستن سد مقاومت جامعه در برابر نفوذ دشمنان و مفسدان است‌. به عبارتی خداوند سد دفاعی اسلام را در برابر هجوم نااهلان و مروجان فساد، زنان قرار داده است. همان طور که سنگ بنای استحکام خانواده نیز زنان هستند. وقتی سد حجاب شکسته شد هیچ عامل دیگری نمی‌تواند در برابر تهاجم سهمگین دشمن مقاومت کند. وقتی جوانان در فساد اخلاقی غرق شدند اراده و استقامت روحی آنان تضعیف می‌شود و نسبت به هر توطئه و تجاوز دشمن بی‌تفاوت می‌شوند.
از سوی دیگر دشمنان نیز به همین موضوع توجه کرده‌اند‌ آن‌ها نیز می‌دانند که در صورت از بین بردن حجاب در جوامع مسلمین هر نوع اقدام ساختارشکنانه علیه دین برای آن‌ها آسان خواهد بود‌. از نگاه آن‌ها که حق هم همین است اگر توانستند سد حجاب را به عنوان خاکریز مستحکم جامعه اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی بشکنند شکستن سایر خاکریزهای اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی آسان خواهد بود‌. از همین روی همه سرمایه‌گذاری آن‌ها برای شکستن همین سد است. بر خلاف ساده‌پنداری برخی‌ها نسبت به حجاب‌ستیزی دشمنان، شکستن این سد مهم‌ترین اولویت دشمن است. حجاب یکی از مهم‌ترین نمادهای جامعه اسلامی است‌. وقتی نماد جامعه اسلامی شکسته شد سایر نهادها نیز توان مقابله در برابر تهاجم دشمن را نخواهند داشت.
پیروزی انقلاب اسلامی محصول پررنگ شدن همین نماد بود‌. آن زمان که  جمعیت انبوه زنان چادری و محجبه در پیشاپیش جمعیت در خیابان‌ها علیه رژیم شاه شعار می‌دادند بیش از هر زمان دیگری پایه‌های رژیم پهلوی به لرزه درآمد و در نهایت منهدم شد. همان طور که این نماد در حدوث انقلاب اسلامی نقش اساسی و کلیدی داشت در بقا و تداوم نظام جمهوری اسلامی نیز نقش‌آفرین است‌ و دقیقا رسانه‌های غربی نیز که محصول فاحشگی و فساد هستند همین نماد را هدف قرار داده‌اند تا جمهوری اسلامی را به شکست و بن‌بست بکشانند. از همین روی وظیفه آحاد جامعه است که با تمام توان و با چنگ و دندان از حجاب دفاع کنند و حریم آن را پاس بدارند. هر نوع شعاری که نتیجه‌اش بی‌تفاوتی در برابر بی‌حجابی باشد شعاری انحرافی و بازی در زمین دشمنان و معاندان است.
همین قدر که امروز دشمن با گسیل تمامی ابزارهای تبلیغاتی تلاش خود را در جهت گرایش زنان به بی‌حجابی به کار می‌گیرد و با تمام وجود تلاش منطقی نیروهای مسئول را برای ساماندهی امر حجاب تخطئه می‌کنند، دلالت بر اهمیت و جایگاه سترگ حجاب در شکل‌گیری جامعه اسلامی است‌.
وقتی می‌دانیم و حتی یقین داریم که پدیده بی‌حجابی نقشه راهبردی دشمن برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، تردیدی باقی نمی‌ماند که باید با چنگ و دندان از حجاب دفاع کرد و نگذاشت که بی‌حجابی که همان اباحه‌گری است در جامعه گسترش پیدا کند.

دکتر نصرالله شفیعی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/65149کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب