درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۶۲۹۲۲۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۳۵ : ۰۵ دیدگاه: ۰

نماینده مجلس:

باید قدردان زحمات دولت و کادر بهداشت و درمان برای کنترل کرونا باشیم

باید قدردان زحمات دولت و کادر بهداشت و درمان برای کنترل کرونا باشیم عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روزهای دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در روزهای 12 و 20 خرداد در کشور گفت: این موفقیت بزرگ را مدیون زحمات کادر بهداشت و درمان کشور هستیم و از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 وی افزود: در حالی که به واسطه زحمات و تلاش کادر درمان کشور آمار فوتی‌های کرونا در ایران صفر شده است که در کشورهایی که ادعای زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارند و مدعی هستند که بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی را در اختیار دارند آمار فوتی‌های ناشی از کرونا هنوز سه رقمی است.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: باید قدردان زحمات کادر درمان و دولت باشیم چرا که در آغازین روزهای دولت جدید آمار فوتی‌های کرونا بیش از ۷۰۰ نفر بود و امروز به صفر رسیده است.

 سبزی خاطرنشان کرد: مهار بیماری کرونا نشان داد که ما اگر اراده کنیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم و این موفقیت بزرگ در حوزه بهداشت و درمان کشور می‌تواند الگویی برای بخش‌های دیگر باشد.

 وی افزود: ما امروز به جایگاهی رسیدیم که می‌توانیم واکسن کرونا تولید و ضمن رفع نیاز خود در داخل آن را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

 عین‌اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/62922کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب