درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه اقتصاد کلان و بودجه/ایران شناسه: ۶۲۶۸۸۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴۶ : ۱۲ بازدید: ۲۳۱دیدگاه: ۰

یارانه کمک معیشتی خرداد برای یارانه بگیران قابل برداشت شد

 یارانه کمک معیشتی خرداد برای یارانه بگیران قابل برداشت شد سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابل برداشت شدن مبالغ یارانه مرحله 136 خرداد ماه 1401 که در ماه گذشته و همزمان با مرحله 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، از ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 21 خرداد 1401 قابل برداشت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اردیبهشت ماه 1401 و همزمان با مرحله 135، مبالغ مرحله 136 مربوط به خرداد 1401 را به حساب سرپرستان خانوارهای که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه‌ای بعدی اعلام کرد.

مرحله 136 نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم 400 هزارتومان و برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، 300 هزارتومان خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع رسانی های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شده است.

تاکید می شود سرپرستانی که نسبت به دهک بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه 1401 درخواست بازبینی داده‌اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

ضمنا کار بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا اتمام فرایند ثبت نام و انجام دهک بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند می توانند به ادرس الکترونیکی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام نمایند.

براساس دستور رئیس جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده‌اند، بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولان یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/62688کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب