درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۳۸۲۰۵۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸ : ۰۶ بازدید: ۱۰۸۶دیدگاه: ۰

وقتی ارزش‌ها "عوض" شوند، "عوضی‌ها" با ارزش می‌شوند!

وقتی ارزش‌ها تخریب و تحریف از روشن‌ترین نشانه‌های نفاق سیاسی است که چنین شقاوتی را شیطان-علیه اللعنه- به هر کسی هبه نمی‌کند!

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، تخریب و تحریف از روشن‌ترین نشانه‌های نفاق سیاسی است که چنین شقاوتی را شیطان-علیه اللعنه- به هر کسی هبه نمی‌کند!
این روزها شاهدیم چه جنگ احزابی علیه انقلاب و نیروهای اصیل آن به راه افتاده و بر آتش آن توسط پادوهای پرمسئله‌ خالی از انصاف، دمیده می‌شود تا عمارت‌های قدرت را به ثمن بخس بخرند و بر مایملک سیاسی-اقتصادی خود بیفزایند. همان‌ها که باورشان به قرآن، در فراموشخانه‌ دنیاطلبی خاک خورده شده و باور ندارند که؛ "تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا"


از سوی دیگر و با دردمندی تمام، شاهد رشد فرصت‌طلبی‌هایی هستیم که به نام انقلاب و انقلابی و به رسم خلفای جور بنی‌عباس بر مدار منفعت‌های پلید و رایزنی‌های مهوع در حال رخداد است. هویت این طیف که به دنبال نام و نانند و از خون شهدا پلکان ساخته‌اند اکنون بر آگاهان، روشن و مستندات آن به طرز اعجاب‌انگیزی به بیرون درز کرده است که باید آن را لطف خفیه‌ الهی در شناساندن این "گرگ‌های در لباس میش" دانست وگرنه آن رگ‌های کلفت شده‌ گردن که به نام انقلاب و انقلابی‌گری نمایش داده می‌شدند چه بسیار افرادی را که مفتون و مجذوب و البته گمراه نمی‌کرد!


این طیف  که حضرت امام (ره) اسلامشان را اسلام فرصت‌طلبان نامیدند باید خوب شناخت و خوب شناساند.
امروز وقت آن است که فرصت‌طلبان و واسطه‌های نفاق را خوب بشناسیم که عدم پاکسازی جبهه انقلاب از برخی طبل‌های توخالی و مدعیان بی‌کرامت انقلابی‌گری خطرات سهمگینی برای این "ملک سلیمانی" خواهد داشت.
سابقه، سمت و جایگاه افراد در این هماورد ظریف، سخت و البته شیرین، مانع مداقه در عملکردها، مواضع و مهره‌چینی‌های پیدا و پنهان مزورّانه و قدرت‌طلبانه نیست که نسل انقلاب  آموخته است که حتی قائم مقام رهبری که پیشوند آیت‌الله داشت، سابقه‌ زندان داشت، صاحب نظریه و کرسی درس و بحث بود هم، چنان در پنجه‌ نفوذ مهار شده بود که خطاب و عتاب پیر فرزانه‌ جماران، آن عارفِ موحدِ مجاهد، در نکوهشش تا قیامت در صفحات تاریخ خودنمایی خواهد کرد.


ما آموخته‌ایم که در کنار نیروهای اصیل، دشمن، علف هرز می‌کارد تا از طراوت شجره‌ طیبه‌ انقلاب بکاهد.
این طیف می‌تواند دارای مقام و منزلت هم باشد اما شریانش، انباشته از عفونت فرصت‌طلبی، نفاق و نفوذ است و ارزش‌های حاکم بر این تفکر منحرف، خودبین و جاه‌طلب، از فقدان مطلق روح انسانی و انقلابی رنج می‌برد جریانی که برای پوشاندن ضعف، کوته‌قامتی، بی‌هویتی و بی‌ریشگی خویش، تبرهای تهمت و دروغ را بر درختان پر ریشه‌ انقلاب می‌زنند تا سرنگونی آن‌ها بتواند فضایی برای نمایش اینان باز کند!


شهید بهشتی در چنین موقعیتی قرار گرفت و چقدر مظلوم واقع شد که امام راست قامتان بر آن گواهی داد‌. شهید بهشتی از اعماق و سلسله اعصاب این جریان پرده برداشت و فرمودند: "وقتی ارزش‌ها عوض شوند، عوضی‌ها با ارزش می‌شوند."
از این روست که باید مراقب این خفاش‌های کوردل که بر خورشید می‌تازند تا طلوع نکند بلکه نفسی در فضای غبار آلود تازه کنند و بتوانند از ظلمات حاصل شده، مامنی برای چرخیدن دو روزه‌شان در دنیای قدرت و ثروت بسازند، بود.
تحریف و تخریب این آفتابگردان‌های تازه به دوران رسیده و نیز عمله‌ها و پادوهای سیاسی‌شان که در پی "حشمت" و "جاه"، آتش به خانه‌ دنیا و آخرت خویش زده‌اند، روشی دیرینه است که جریان‌های نفاق و قبیله‌های سیاسی‌ای که به بهانه‌ دین و انقلاب، به دنبال عمارت کردن دنیایشان بوده‌اند، داشته‌اند:


"هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش! "
زمانی که مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار می‌دهد برای مقابله‌ درست، هوشمندانه و شرعی با  چنین رخدادهایی است که با پوسته ارزش‌ها ولی با هدف کسب قدرت وثروت به میدان می‌آیند و چنان به ستون‌های اعتقاد مردم  هجوم می‌برند که سپاه یزید-علیه اللعنه- به خیمه‌های امام حسین(ع) حمله برد.


ما باید بر کارتل‌های فاسد پشت پرده‌ای که برای مردم مظلوممان نقشه می‌چینند و با هزینه‌های میلیاردی یا روابط قبیله‌ای، برخی نمایندگان را به مجلس می‌فرستند تا مدافع منافع این حضرات باشند، بشوریم که امروز انقلاب بیش از هر چیز نیازمند چنین مجاهدتی است.
و البته این وظیفه‌ ما نافی نظارت نهادهای ناظر از شورای نگهبان تا قوه قضاییه و ساختارهای امنیتی نیست که این عزیزان بسیار بیش از آن‌ها که خارج از گود نظارتند وظیفه حراست از این انقلاب  را دارند و هر نوع کوتاهی‌شان، مجوزی است برای سنگ زدن وقیحانه عده‌ای به آینه‌ صاف و بی‌حیله‌ انقلاب تلقی خواهد شد.

والعاقبه للمتقین

محمدحسین ترکمن

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/38205کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب