درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۳۲۵۶۲۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۴۸ : ۱۶ بازدید: ۲۸۲دیدگاه: ۰

عمليات پشه مالاريا !

عمليات پشه مالاريا ! خصومت‌ورزي آمريكا و سه كشور اروپايي تمامي ندارد. آنچه‌كه به‌عنوان مذاكرات وين در جريان است تتمّه چه داستاني است؟ ملت ايران با اين جماعت شرور چه بايد بكند؟

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، خصومت‌ورزي آمريكا و سه كشور اروپايي تمامي ندارد. آنچه‌كه به‌عنوان مذاكرات وين در جريان است تتمّه چه داستاني است؟ ملت ايران با اين جماعت شرور چه بايد بكند؟
ايامي كه ريگان اجاره‌نشين كاخ سفيد بود يك وقتي رئيس سرويس اطلاعات فرانسه به او گفته بود: «آقاي رئيس‌جمهور براي مبارزه و جنگ با ايران چند راه وجود دارد . پيشنهاد مي‌كنم آنچه را من عمليات پشه مالاريا ناميده‌ام شروع كنيم. پشه مالاريا اگرچه نمي‌تواند حريف خود را بكشد اما مي‌تواند خواب و خوراك را از او بگيرد و او را ناآرام كند ما بايد كاري كنيم كه فقط حريف به خودش مشغول باشد.»
در ذهن آلكساندر دومرانش رئيس سرويس وقت اطلاعات فرانسه از ارزيابي  قدرت ملت ايران چه گذشته است كه كل توطئه غرب عليه ايران را در اندازه يك پشه‌اي كه فقط مي‌تواند آزار دهد مورد سنجش قرار داده بود و ايران را حريفي در اندازه قدرت يك انسان!
آن زمان كه اين راهبرد در دستور كار استكبار جهاني بود ملت ايران توانسته بود توطئه دخالت نظامي آمريكا در جريان آزادسازي گروگان‌‌ها و شكست مفتضحانه در طبس ، گروهك بازي‌هاي كودكانه و جنگ داخلي و ترورهاي وحشتناك هفتم تير ، هشتم شهريور و قتل عام 17 هزار شهيد ترور را پشت سر گذارد. جوانان سلحشور ايران در دفاع مقدس خوش درخشيدند و نگذاشتند حتي يك وجب از خاك ايران زير چكمه دشمن باقي بماند.


مأموريت استكبار جهاني آن است كه خواب و خوراك را از ما بگيرد و ما را ناآرام نگه دارند! اين كل دسيسه ، نيرنگ و توطئه دشمني است كه خود را در اندازه يك پشه تعريف كرده است!
به قول مولوی
پشه كي داند كه از كی است
در بهاران زاد و مرگش در دي است!
اجاره‌نشين‌هاي كاخ سفيد يكي پس از ديگري آمدند و فقط نيش زدند و رفتند. اكنون نوبت يك پيرمرد رسيده است كه اگر بتواند خودش را سرپا نگه دارد، واقعا هنر كرده است.
تيم عريض و طويل آمريكايي‌ها پشت درهاي مذاكرات وين مشغول عملياتي‌كردن راهبرد «پشه مالاريا» هستند. سه كشور شرور اروپايي به‌ويژه فرانسه كه روي اين راهبرد پوسيده و قديمي متمركز است . اما هردو اين جماعت پشت درهاي بسته و باز مذاكرات گرفتار حماقت ترامپ در خروج بي‌محاسبه از برجام و بلاهت بايدن در ماندن يا نماندن اين خروج هستند.
تكليف ما در اين ضلع از ميز مذاكرات روشن است.


1- لغو همه تحريم ها
2- راستي‌آزمايي
3- تضمين تعهدات
ايران قرار نيست روي دانش هسته‌اي معامله‌اي صورت دهد. چراكه مولايش علي (ع) ، فرموده است : «دانش سلطنت و قدرت است ، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و پيروز شود و هركه آن را نيابد بر او يورش برند و مغلوب گردد»(1)
ايران در چارچوب ان پي تي به فعاليت‌هاي هسته‌اي خود ادامه مي دهد و حد يقفي براي آن متصور نيست اما هرگز به سمت توليد سلاح هسته‌اي نمي‌رود اين چيزي كه در گفت‌وگوهاي هسته‌اي بر آن تضمين مي‌دهد به شرطي كه آمريكا و سه كشور شرور اروپايي هم از شرارت تحريم و نيش‌زدن پشه‌وار دست بردارند.
رئيسي هوشمندانه طي 100 روز گذشته با پرهيز از حاشيه‌پردازي‌ها و حاشيه‌سازي‌هاي اغيار در متن حل مسايل رئوسي كشور قرار گرفت. او از توان و اقتدار ملي غافل نيست و نشان داده است از وادي حیرت در عرصه عزم، اراده و تصميم عبور كرده است تصميم درست و بهنگام مي‌گيرد. او به سرعت جايگاه منطقه‌اي و بين‌المللي ايران را در اجلاس «شانگهاي» و «اكو» ارتقاء داد و با اصلاحات در درون دولت و بيرون از آن  به خنثي كردن تحريم ها مي انديشد. او خنثي كردن تحريم‌هاي خودساخته نفوذي‌ها در درون  دولت را مهمتر از تحريم‌هاي بيروني مي‌داند.


دال مركزي گفتمان غرب عليه انقلاب اسلامي نشانه‌گيري اصل نظام است.
لذا هر مشكلي در درون و بيرون اتفاق مي‌افتد پياده‌نظام آن‌ها در خيابان راه مي‌افتد و يك شعار واحد را تكرار مي‌كند؛
- انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.
- گراني و تورم بهانه است اصل نظام نشانه است.
- بحران آب بهانه است اصل نظام نشانه است.
- كشف حجاب بهانه است اصل نظام نشانه است.
- به‌هم‌ريختگي بورس بهانه است اصل نظام نشانه است.
- قيمت بنزين بهانه است اصل نظام نشانه است.
- و...
بيش از 40 سال است سرويس‌هاي سيا و موساد و ام آي 6 دست‌اندركار تجهيز وآموزش و تدارك آشوب‌سازي در ايران هستند در هر آشوبي بخشي از كادرهاي اصلي خود را از دست مي‌دهند اما همچنان عمليات پشه مالاريا را دنبال مي كنند.
آنها مدت‌هاست متوجه اين حقيقت شده‌اند كه با جان ‌گرفتن محور مقاومت در منطقه و لورفتن جريان رسانه پايه و اغواگر آنها در داخل و خارج، اين پشه درست زير ضربه «پشه‌كش» ملت ايران قرار گرفته ديگر نيشي ندارد كه به اذيت و آزار بپردازد.
هيچ حرفي در وین وجود ندارد كه قبلا شنيده نشده است اما حرف‌هاي زيادي وجود دارد كه طرف ايراني بايد به صراحت به آنها بگويد آنها بايد فقط گوش دهند و به آن عمل كنند .دست آنها زير ساطور انقلاب اسلامي است اگر هزينه فايده نكنند اين دست به زودي قطع خواهد شد.

پي نوشت:
شرح نهج‌البلاغه ابن ابي الحديد ج 20 ص319

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/32562کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب