درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/ایران شناسه: ۲۱۵۸۴۶ مهر ۱۴۰۰ - ۵۶ : ۱۳ بازدید: ۲۲۲دیدگاه: ۰

وزیر کشور:

دولت سیزدهم دولتی مردمی است

دولت سیزدهم دولتی مردمی است وزیر کشور که به یاسوج سفر کرده است، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص در مسائل اقتصادی را در راس برنامه های دولت سیزدهم برشمرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور که به منظور تکریم حسین کلانتری و معارفه سید علی احمد زاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج مرکز این استان شده بود، در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه این شهر، درخصوص ملاک انتخاب استانداران گفت: لایق بودن، قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای، کارآمدی و مردمی بودن ملاک نهایی در انتخاب استانداران است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است؛ گفت: در این راستا ارتباط با مردم برای پیشبرد مسائل و حل مشکلات مردم تقویت می شود و توجه به خواسته ها و مطالبات مردم  به خصوص مسائل اقتصادی در راس برنامه های این دولت قرار دارد.
وی همچنین گفت: پیشرفت استان ها، بسیج امکانات برای حل مشکلات استان ها و رفع محرومیت ها از نقاط مختلف کشور جزء برنامه های اولویت دار است.
دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه همه تمهیدات و زمینه سازی های لازم برای بازگشت زائرین عزیز حسینی به داخل کشور فراهم شده است؛ گفت: مهم ترین مساله در این خصوص حمل و نقل و مسائل بهداشتی است که در این حوزه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
وی در این خصوص گفت: اتوبوس های کافی اعزام شده و همچنین در حوزه حمل و نقل ریلی هم هماهنگی های لازم انجام شده است.
وزیر کشور در این زمینه، از تمهیدات و اقدامات لازم امدادی، تغذیه ای و بهداشتی در نظر گرفته شده در دو مرز مهران و شلمچه خبر داد و گفت: دوستان وزارت بهداشت هم برای انجام تست های لازم و فوری از زائران  مستقر شده اند.
وی همچنین درخصوص حمل و نقل هوایی هم گفت: هواپیما به اندازه کافی در نظر گرفته شده که طی سه الی چهار روز زائرین عزیز را به داخل کشور انتقال دهند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/21584کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب