درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۲۰۱۶۶۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴ : ۰۶ بازدید: ۴۴۸دیدگاه: ۰

معجزه قرن

معجزه قرن 40 سال پيش اشرار جهاني به اين نتيجه رسيدند تا انقلاب نوپاي اسلامي جان نگرفته، آن‌را با يك حمله برق‌آسا از زمين و هوا و دريا در هم بكوبند و آن‌را در نطفه خفه كنند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

مرغان ! كه كنون از قفس خويش جداييد
رخ باز نماييد و بگوييد كجاييد؟
در هر سخن از جان شما هست جوابي
هرچند دهان را به جوابي نگشاييد
40 سال پيش اشرار جهاني به اين نتيجه رسيدند تا انقلاب نوپاي اسلامي جان نگرفته، آن‌را با يك حمله برق‌آسا از زمين و هوا و دريا در هم بكوبند و آن‌را در نطفه خفه كنند.
صدام به نمايندگي از اين اشرار و حزب بعث عراق به نمايندگي از همه احزاب شيطاني جهان مأمور اين جنايت جنگي شدند و از غرب و جنوب كشور حمله‌ور شدند و سرزمين‌هايي را تصرف كردند. هزاران نفر را به شهادت رساندند ، شهرهايي را ويران و انسان‌هاي بي‌گناهي را آواره بيابان‌ها كردند.
آن زمان طراحان اين جنگ هيچ‌وقت پيش‌بيني نمي‌كردند از ارتش به‌هم پاشيده دوران طاغوت كه رهبران آن به جرم كشتار مردم در خيزش‌هاي 56 و 57 به تيغ مجازات سپرده شده بودند يك ارتش نيرومند مردمي سر برآورد و پشت قدرت‌هاي منطقه‌اي و جهاني را با يك تشر بلرزاند.
آن زمان جنايتكاران جنگي آمريكا و شوروي و ديگر شركاي منطقه‌اي آن‌ها پيش‌بيني نمي‌كردند نهال نورسيده سپاه به قدرتي دست يابد كه نه‌تنها متجاوزان را از خاك ميهن بيرون كند بلكه كشورهاي اسلامي منطقه را از تجزيه وتلاشي نجات دهد و پشت دروازه هاي رژيم صهيونيستي خيمه بزند.
آن زمان استراتژيست هاي جهاني و سازندگان سلاح‌هاي كشتار جنگي پيش‌بيني نمي‌كردند، ايراني كه در تهيه سيم‌خاردار براي دفاع از مرزهاي خود مشكل داشت و بي‌سلاح و بي‌حفاظ با دست خالي دفاع مقدس را وجهه همت خود ساخت، به توفيقاتي در رسيدن به سلاح‌هاي دفاعي دست يابد كه امروز در شعاع 3 هزار كيلومتري سرزمين خود هر جنبنده‌ خائني كه دست تجاوز به كشور دراز كند در لحظه قطع كند . آن‌ها پيش‌بيني نمي‌كردند جوانان غيور ، پهلوان و نيرومند ايران در فاصله چندهزار پايي در هوا و فاصله چند مايلي در دريا و زمين خواب خوش را از متجاوزين بربايند و به قدرتي دست ‌يابند كه هرگز هيچ اتاق جنگي عليه ايران شكل نگيرد.
دنيا امروز در حيرت اين سؤال غرق است كه چطور ايرانيان به اين مرتبت از قدرت رسيده‌اند. اين رهبري هوشمند، صبور، حكيم ، شجاع، مدير و مدبر از كجا ظهور كرد؟ اين جوانان كه پرچم عزت و افتخار و سربلندي ميهن اسلامي را به دوش مي‌كشند از كجا پيدا شدند؟ معادلات قدرت در جهان چگونه به هم ‌خورد؟ چطور شد عمال متجاوز و عامل تجاوز در خاك خود به دار مكافات آويخته شد و دو ملتي كه رودرروي هم به غلط ايستاده بودند چگونه همديگر را در آغوش گرفتند و دوشادوش هم عليه تروريسم و فتنه داعش دو كشور سوريه وعراق را از تجزيه و تجاوز نجات دادند. كيست كه نداند پشت همه اين پيروزي‌ها دست خدا بود.
اين پيروزي‌هاي شگفت‌انگيز و اين تغييرات حيرت‌آور جهاني محصول فداكاري و ايثار شهدايي است كه شأن آن‌ها با شهداي صدر اسلام برابري مي‌كند.
عزت ملت ايران و عظمت كشور ايران محصول فداكاري مردمي است كه تا پاي جان ايستادند و جوانان آن‌ها در ايام اسارت سرود آزادي خواندند و جانبازان و ايثارگران آن‌ها تا پاي جان جنگيدند و افتخار آفريدند.
اقتدار و مظلوميت شهدا يك امپراطوري تا دندان مسلح را كه خيمه خود را در نيمي از جهان برپا كرده بود از درون پوساند و متلاشي كرد.
ادامه مقاومت و ايثارگري و ظهور پديده مدافعان حرم و حريم جمهوري اسلامي باعث شد صداي شمارش معكوس فروپاشي در كاخ سفيد و كاخ‌هاي سياه در اروپا به صدا درآيد.
كساني كه تخم تجاوز و جنگ را در 40 سال پيش در ايران كاشتند در سرزمين‌هاي خود طوفان و فروپاشي و انهدام قدرت درو كردند.
مقاومت ملت ايران و مقاومت ملت‌هاي منطقه در برابر متجاوزين باعث شده است كه انگشتان جنگ‌افروزان از روي ماشه تجاوز برداشته شود، هيچ‌كس براي حل مشكلات جهاني به جنگ فكر نكند . فرار آمريكا از افغانستان و به‌زودي از عراق كه فقط يك مهلت 100 روزه را دارد نشان مي دهد، منطق جنگ با راهبرد پيروزي خون بر شمشير يك راهبرد شكست خورده است. امروز جنگ افزارهاي كشتار جمعي در دست قدرت‌هاي بزرگ جز هزينه براي آنها درآمدي ندارد.
هزاره سوم ميلادي و قرن جديد براي مسلماناني كه با منطق امام حسين (ع) مي‌جنگند يك هزاره و قرن سراسر پيروزي است هيچ ترديدي در اين معجزه قرن وجود ندارد.این یک کشف بزرگ توسط یک استراتژیست بزرگ نظامی به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.
امروز با افتخار به مرزنشينان و مدافعان مرزهاي مقدس سرزمين‌مان در سپاه و ارتش و بسيج مي توانيم بگوييم،
بتازيد، بتازيد كه چالاك سواريد
بنازيد، بنازيد كه خوبان جهانيد
كساني كه جان شيرين خود را در دفاع مقدس بر طبق اخلاص نهادند و اكنون عند ربهم يرزقون هستند مي‌توانيم با يقين به آ‌نها خطاب كنيم؛
عيش‌هاتان نوش باد ! هر زمان! اي عاشقان
وزشما كان شكر باد اين جهان! اي عاشقان
هفته دفاع مقدس را گرامي مي داريم و بر روح پرفتوح امام خميني (ره) و شهدا همچون كوه در برابر تجاوز اشرار جهاني ايستادند درود مي‌فرستيم و دست آزادگان و ايثارگران و جانبازان اين دوران افتخارآميز را مي‌بوسيم.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/20166کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب