درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/قم/ایران شناسه: ۹۲۳۲۳۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۵۰ : ۱۰ بازدید: ۱۱۹دیدگاه: ۰

فیلم درگیری در درمانگاه چگونه در اختیار رسانه‌های ضدایرانی قرار گرفت؟

فیلم درگیری در درمانگاه چگونه در اختیار رسانه‌های ضدایرانی قرار گرفت؟ انتشار کلیپ درگیری یک خانم با فرد روحانی در یکی از درمانگاه‌های قم در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی مواجه شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، روز گذشته انتشار کلیپی از درگیری یک خانم با فردی روحانی در یکی از درمانگاه‌های قم درحالی در شبکه‌های معاند منتشر شد که این کلیپ از دوربین مداربسته این درمانگاه خارج و در اختیار این شبکه‌ها قرار گرفته است.دادستان قم حجت‌الاسلام غریب در رابطه با این ویدیو گفت: در این رابطه دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی تشکیل شده است.حجت‌الاسلام والمسلمین غریب توضیح می‌دهد در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد. شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ گونه اقدام محدود کننده‌ای انجام نشده است.


چندی پیش نیز وزیر ارشاد محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات که «ایران اینترنشنال» را یک سازمان تروریستی نامیده بود، درباره مجازات همکاری با این رسانه سعودی گفت که «طبق قانون همکاری با رسانه‌های تروریستی با مجازات و محرومیت همراه است.»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرده بود، ما شبکه‌هایی نظیر این شبکه را «رسانه» نمی‌دانیم بلکه «این شبکه‌ها یک رسانه تروریستی هستند» که در ماه‌های اخیر نیز مردم عملکرد آنها را دیدند.
همچنین وزیر کشور احمد وحیدی نیز در واکنش به عدم رعایت حجاب توسط برخی افراد گفته بود نباید جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر دچار غفلت شود.

برخی‌ به‌دنبال اهانت به این امر مهم هستند درحالی‌ که ما به آن افتخار می‌کنیم و نباید اجازه دهیم در هیچ زمانی به فراموشی سپرده شود. «وظیفۀ خود می‌دانیم در همۀ رده‌های وزارت کشور حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشیم.»حال باید دید فیلم این دوربین مداربسته چگونه، توسط چه شخصی و با چه هدفی در اختیار این شبکه معاند قرار گرفته است و مرجع قضایی نیز این موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد؟

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/92323کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب