درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۹۴۸۸۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱ : ۱۰ بازدید: ۱۵۰دیدگاه: ۰

طلوع فتاح

طلوع فتاح رزمندگانی که روزی در جنگ نابرابر تحمیلی دشمن، سیم خاردار نداشتند این روزها با همت دانشمندان غیور و انقلابی، موشک هایپرسونیک فراصوت را به نام فتاح بر آسمان رها کردند و دل دشمنان کودک‌کش صهیونیست را دچار ترس و تزلزل نمودند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، رزمندگانی که روزی در جنگ نابرابر تحمیلی دشمن، سیم خاردار نداشتند این روزها با همت دانشمندان غیور و انقلابی، موشک هایپرسونیک فراصوت را به نام فتاح بر آسمان رها کردند و دل دشمنان کودک‌کش صهیونیست را دچار ترس و تزلزل نمودند تا جایی که اجل معلق در کمین موساد از برای نابودی کودک‌کشان به اثبات رسید که به قول تحلیلگران یهودی، هم مرگ سرهنگ ارز شمعونی و هم طلوع فتاح زیگزالی آسمانی از برای آمریکا و نتانیاهو پر از رمز و رازی است که باید بفهمند البته که هرگز نخواهند فهمید.
 تحلیلگران رژیم غاصب به نتانیاهو گفته‌اند به جای تهدید ایران به فکر خود باش. یعنی فرو ریختن بساط ظلم ظالم و نابودی کودک‌کشان فرا رسیده است که همه این‌ها نشانگر پایان یافتن سلطه و هیمنه دروغین آمریکا بر جهان است.
 امروز با سربلندی و سرافرازی به دنیا اعلام می‌کنیم که در نتیجه تلاش‌های مستمر دانشمندان انقلابی ایران، موشک بالستیک هایپرسونیک توسط جوانان ایرانی در نیروی هوافضای سپاه تولید شده است. این موشک با قابلیت‌های تاکتیکی به دلیل برخورداری از پیشران سوخت جامد نازل متحرک و قابلیت دستیابی به سرعت‌های بسیار بالا و هچنین انجام مانورهای مختلف در داخل و خارج از جو زمین برای غلبه بر انواع ساماندهی‌های دفاع هوایی دشمن را دارد که فتاح در برابر گنبد آهنین دشمن قابل انهدام نیست چرا که موتور آن در آسمان به صورت زیگزالی بوده تا از اصابت به گنبد و تیرهای دشمن مصون بماند.
 ایران که در نتیجه استعدادهای علمی دانشمندان خود با پرتاب موشک فتاح ارتقاء جهانی پیدا کرده هم اکنون در ردیف پنجمین قدرت دنیا قرار گرفته است که این قدرت پهپاد و موشک از دل جنگ دفاع مقدس بیرون آمده است.
 هر چند عزم و اراده ایران از تولید فتاح صرفاً جنبه دفاعی دارد ولی می‌تواند بخشی از بازارهای دنیا را به خود اختصاص دهد چنانچه نظام جهانی امروز مبتنی بر همین پایه است.
 این موقعیت برای ایران مقتدر و قدرتمند جهانی یک شبه به وجود نیآمده است بلکه مردم و دانشمندان در این خصوص متحمل زحماتی زیادی شده‌اند تا چنین روز پرافتخار جهانی از برای دفاع از دین و ناموس داشته باشند چرا که در پیرامون ما تهدیدات مختلفی از ناحیه دشمنانمان هست و باید برای کنترل و مهار تهدیدها قدرتی مافوق قدرت دشمن داشته باشیم که به لطف خدا و آینده‌نگری رهبری توانا و دانش هوشمندانه دانشمندان ایرانی آن علم را کسب کرده در جهان سرافراز شده‌ایم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک علاوه بر داشتن قدرت بازدارندگی، یک کشور صادرکننده نیز خواهیم بود. این در حالی است که سایت جهانی آتش، ۲۰ قدرت برتر جهان را معرفی می‌کند که ایران یکی از آن‌هاست. به لطف خدای بزرگ، ایران سرافراز امروز سه مولفه بُرد، سرعت و قدرت را دارد که می‌تواند آن‌ها را با دانش خود چند برابر کند البته اگر روزی نیاز باشد.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/79488کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب