درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۲۵۷۲۰۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۳۷ : ۱۶ بازدید: ۳۰۹دیدگاه: ۰

وحدت مسلمین، پیام توحیدی است

وحدت مسلمین، پیام توحیدی است تمام اختلافات جوامع بشری و انسان‌ها در کثرت است که در وحدت هیچگونه اختلافی نیست. از این لحاظ است که خداوند سبحان واحد است و در ذات اقدس او هیچ اختلافی وجود ندارد.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، تمام اختلافات جوامع بشری و انسان‌ها در کثرت است که در وحدت هیچگونه اختلافی نیست. از این لحاظ است که خداوند سبحان واحد است و در ذات اقدس او هیچ اختلافی وجود ندارد.
سالروز میلاد مبارک پیامبر اعظم (ص) پیام‌آور وحدت و یکپارچگی در بین مسلمین جهان می‌باشد تا هر نوع اختلاف‌افکنی از جانب شیاطین که دشمنان سرسخت اتحاد مسلمین هستند در هم بپیچد و مسلمین با داشتن یک خدا و یک نبی اعظم (ص) در مقابل فرعونیان زمان و صهیونیست‌های آدمکش از همدیگر جدا نشوند.
ولیکن محمد این پیامبر ستوده آسمان‌ها و زمین که زیبائی‌اش مشتق از محمود است و برتری‌اش بر همه عالم و عالمیان است و سخنش جز سخن خدا و پیامش جز واعتصموا بحبل‌الله ولاتفرقوا نمی‌باشد.
محمد نبی وقتی به این نام زیبا از جد بزرگوارش حضرت عبدالمطلب نامی شد آمنه مادر مهربانش نیز محمد را احمد خطاب نمود که احمد و محمد هر دو از نور مطلقه محمود اعلی است.
محمد (ص) این پیامبر عالمیان و این خلیفه خدای سبحان سه روز شیر مادر بخورد و مادر چشم از جهان فرو بست و زنانی به نام‌های ثویبه و حلیمه به افتخار دایگی این نوزاد مطهر و سرّ جهان هستی نائل آمدند که رحمت خدا برآنان باد.
اگر امروز در لبنان، عراق، سوریه، افغانستان، فلسطین و آذربایجان شیاطین نفوذ کرده و می‌خواهد بین امت اسلامی ایجاد اختلاف نمایند کور خوانده‌اند زیرا آنان نمی‌فهمند که هر گلوله‌ای بر سینه شیعیان نشانه رود یقینا بر دل اهل سنت فرو رفته است چون مسلمانان یک روح در قالب دو میلیارد مسلمین جهان جای گرفته  است.
اتحاد و یکپارچگی تشیع و تسنن در دنیای پرآشوب امروزی جهت مقابله با هجمه فرهنگی و نظامی دشمنان اسلام و مسلمین مانند نام ستوده محمد، یک مشت و یکدل هستند که به سان کوه بلند استوار و محکم می‌باشد هر چند به مشرکان خوش نیآید.
 سالگشت میلاد با سعادت نبی اکرم، پیامبر عالم و عالمیان بر همه مسلمین جهان، علی‌الخصوص مولا و سرور عزیزمان منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله الفداء و نائب بر حقش ولی امر مسلمین خجسته باد.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/25720کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب