درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه تشکل های دانشگاهی/ایران شناسه: ۸۶۰۸۵۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷ : ۰۰ دیدگاه: ۰

تجمع مردم و دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

 تجمع مردم و دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌های ضمن اشاره به نقش آمریکا در کشتار مردم مظلوم فلسطین از مردم آمریکا خواستند تا در مقابل جنایات حاکمان خود بایستند.

دانشجویان و مردم حاضر در این تجمع با سرد دادن شعارهایی کشتار مردم مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و از مجامع بین المللی خواستند در مقابل کودک کشان غاصب صهیونیستی سکوت نکنند.

مردم و دانشجویان تهرانی همچنین با سردادن شعارهای «حیدر حیدر حیدر»، « سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، « لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله» و ... انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

حاضران در این تجمع پرچم‌ فلسطین و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با خود همراه داشتند همچنین آن‌ها تصاویری از رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی فرماندهان نیروهای مقاومت و کودکان به شهادت رسیده توسط صهیونیست‌ها را روی دستان خود گرفته بودند.

در پایان تجمع نیز قابی زیبا و حرکتی نمادین  از دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس ثبت شد، خون مظلوم پاک نمی‌شود...

گفتنی است، با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

جمعی از دانشجویان و مردم همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه نیز سه شنبه شب ساعت 23:30 در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند.

تجمع بزرگ مردم انقلابی تهران در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و همچنین در حمایت از مردم فلسطین نیز دیروز در میدان انقلاب برگزار شد.

دیروز نیز دانشگاهیان تهران هم زمان با دانشگاه های سراسر کشور  تجمع سراسری برگزار کرده بودند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86085کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب