درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی/ایران شناسه: ۸۵۵ تیر ۱۴۰۰ - ۳۴ : ۰۶ بازدید: ۵۲۳دیدگاه: ۰

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور منتخب:

صدای معترضان خاموش و مستضعفان را بشنوید!

صدای معترضان خاموش و مستضعفان را بشنوید! جمعیت طلاب انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، صدای معترضان خاموش و مستضعفان را بشنوید.

باسمه تعالي

جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
هشتمین رئیس جمهور منتخب ملت ایران
سلام علیکم

ملت ایران علیرغم تمام گلایه ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی، بار دیگر خوش درخشید و علیرغم موانع بسیار، متناسب با شرایط و اقتضائات زمان، حضور قابل قبولی در انتخابات داشت.

مردم و نخبگان از خصومت دشمن داخلی و کم کاری های داخلی اطلاع دارند اما از شما همراهی و همدلی می خواهند تا با شما همکاری کنند. به یقین تلاش مجاهدانه و انقلابی از سوی دولت شما، می تواند مسیر همواری را برای پیشرفتهای بعدی ایجاد نماید.

روحیه مردمی و متواضعانه شما می تواند بخشی از اعتماد از دست رفته را برگرداند اما مهم صداقت و شفافیت با مردم است که نجیبانه مشکلات را تحمل می‌کنند.

در انتخابات‌ اخیر عده ای از مردم، انتقام بی‌تدبیری ها و ناتوانی‌ها در دولت و نهادهای دیگر را از صندوق رای گرفتند و اینک شما هستید و ملتی خسته از وعده و اما امیدوار به آینده.
شما با علم به مشکلات این مسئولیت خطیر را قبول کردید و لذا توجیهاتی تکراری مانند تقصیر دولت قبل بود برای کسی پذیرفته نیست.

اینک که لباس خادمی ملت ایران را بر تن کرده‌اید، بایستی صدای معترضان خاموش و اقشار مستضعف که به هر دلیل دست و دلشان به رای نرفته را بشنوید و خواسته های آنها را در هیاهوی پیروزی و مقابله ژورنالیستی با رقبا، از یاد نبرید.

ضمن تبریک به شما و ملت شریف ایران، ان شاء الله از امروز به عنوان ناظرين بیدار، مشاوران مهربان و منتقدان بی‌رحم شما در عرصه حاضر خواهیم بود و مطالبات ملت ایران را فریاد خواهیم زد و این راه را بهترین طریق تقویت نظام و جمهوری اسلامی می دانیم.

با آرزوی موفقیت برای شما.

۴ تیر ١۴٠٠

-جمعیت طلاب انقلاب اسلامی
-خانه رسانه طلاب
-مجمع جهادی روحانیون ولائی و انقلابی استان تهران
-ستاد ترویج احکام (تهران)

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/85کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب