درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۷۳۹۳۴۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۵۳ : ۲۰ دیدگاه: ۰

صهیونیست‌ها برای چهارمین هفته متوالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند

 صهیونیست‌ها برای چهارمین هفته متوالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند هزاران نفر از شهرک‌نشینان اسرائیلی در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی برای چهارمین هفته متوالی علیه کابینه کنونی این رژیم تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، این هفته هم صهیونیستها مطابق معمول شنبه‌ها، در خیابانهای شهرهای فلسطین اشغالی به ویژه تل‌آویو و حیفا به خیابانها آمدند.

شبکه عبری کان گزارش داد که هزاران نفر نفر از صهیونیستها شامگاه امروز در تل‌آویو و حیفا علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی تظاهرات کردند.

این برای چهارمین هفته متوالی است که شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه طرح جدید کابینه صهیونیستی تظاهرات کرده‌اند. این طرح، در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی اجرایی خواهد شد.

شنبه‌های سرزمین‌های اشغالی به روزهای سیاه بنیامین نتانیاهو تبدیل شده‌ است. صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به تندروی‌ها، اقدامات غیرقانونی و جولان کابینه افراطی راست‌گرایان اسرائیلی به خیابان‌ها می‌آیند و تا سرنگونی حزب «لیکود» و متحدانش، قصد تداوم اعتراضات را دارند.

تظاهرات علیه نتانیاهو و اختلافات میان احزاب رژیم صهیونیستی پس از آن بالا گرفت که کابینه جدید تل‌آویو به ریاست بنیامین نتانیاهو در تاریخ چهارم ماه جاری میلادی طرحی برای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، به کمک وزیر دادگستری این رژیم محاکمه خود را ملغی کند.

در این طرح با تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی، کابینه و احزاب سیاسی این رژیم این امکان را خواهند یافت که کمیته انتخاب قضات در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی را با تعیین اعضای احزاب و سیاستمداران کنترل کنند و از عضویت قضات در این کمیته ممانعت به عمل آورند.

از سوی دیگر، اختیارات مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و همچنین اختیارات مشاوران قضایی دیگر وزارتخانه‌های این رژیم گرفته خواهد شد و وزیر این امکان را خواهد داشت هر مشاور قضایی را که بخواهد در دفتر خود برکنار یا منصوب کند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73934کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب