درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۳۶۲۸۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳ : ۱۹ بازدید: ۲۱۳دیدگاه: ۰

امام خامنه‌ای:

یک کشتار دیگری مثل کشتار ۱۷ شهریور در هشتم بهمن در همین میدان انقلاب اتفاق افتاد که غالبا بی‌توجه به آن هستند..

یک کشتار دیگری مثل کشتار ۱۷ شهریور در هشتم بهمن در همین میدان انقلاب اتفاق افتاد که غالبا بی‌توجه به آن هستند.. این بی توجهی حتی پس از فرمایش رهبری همچنان ادامه دارد و همان طور که ایشان از فضای رسانه‌ای کشور انتقاد داشتند، رسانه‌ها همچنان چشم بر این واقعه مهم تاریخی بسته اند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، این بی توجهی حتی پس از فرمایش رهبری همچنان ادامه دارد و همان طور که ایشان از فضای رسانه‌ای کشور انتقاد داشتند، رسانه‌ها همچنان چشم بر این واقعه مهم تاریخی بسته اند.
اما اهمیت ماجرای هشتم بهمن و شهدای مظلوم آن روز چیست؟

۱.اگر بخواهیم برای کسانی که ارادت و اشتیاق مردم به بازگشت امام را شرح دهیم، هیچ سندی بهتر از این شهدای مظلوم نیستند که برای آرمان و رهبر دینی خود تا پای جان  ایستادند و بزرگترین استقبال تاریخ رقم بخورد.

۲. طبق این سند، دشمنی آمریکا مستقیما با ملت ایران است و سابقه آن به پیش از جمهوری اسلامی باز می گردد و عمق این دشمنی به حدی است که جز با ریختن خون ملت ایران تسکین نمی یابد. باید این خط مهم فکری، برای عموم تبیین شود و خون این شهدای مظلوم فریادی بلند در برابر ادعاهای دروغین آمریکا در باب آزادی و حقوق بشر هستند.

۳.دشمنان ملت ایران برای مقابله با انقلاب، به بزک کردن حکومت طاغوت روی آورده و با تحریف تاریخ و دروغهای فانتزی، تصویری دیگر از نظام خشن و مستبد طاغوتی به افکار جوانان عرضه می‌کنند.
پرداختن به چنین حوادثی،  نمایانگر چهره حقیقی حکومتی است که در برابر ملت خود تا دندان مسلح، اما در برابر دشمنان ایران، سر تا پا گوش بوده است!

کاش رسانه‌ها این اتفاق مهم را که امسال هم بی سروصدا از آن گذشتند در دستور کار خود بیاورند. کاش درقسمتی از میدان انقلاب، نمادی به یاد این شهدا اختصاص یابد تا این مهم همواره در برابر دیدگان ما باشد.

 

حجت‌الاسلام مهدی عامری

حجت‌الاسلام مهدی عامری

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73628کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب