درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/آذربايجان شرقي/ایران شناسه: ۶۶۵۶۸۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۳۵ : ۰۵ بازدید: ۱۱۷دیدگاه: ۰

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

جهاد تبیین رسالت دینی، ملی و انقلابی خبرنگاران است

جهاد تبیین رسالت دینی، ملی و انقلابی خبرنگاران است فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای جامعه، باید به مطالبه‌گری واقعی و بیان حقیقت بپردازند.

به گزارش توفیقی، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو»، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در مراسم تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌ها که در سالن اجلاس شرکت سایپای تبریز برگزار شد اظهار داشت: اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران، به شکل واقعی و دلسوزانه، به نقد و مطالبه‌گری بپردازند، دیگر رسانه‌های ضد انقلاب نمی‌توانند بر مسائل و مشکلات داخلی موج‌سواری کنند.
وی توجه جدی به جهاد تبیین را از دیگر اولویت رسانه ها دانست و گفت: دشمنان انقلاب با استفاده از حدود ۳۲۰ شبکه رسانه‌ای وسیع، در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... به شکل هدفمند، دستاوردهای نظام را  وارونه جلوه می‌دهند که مقابله با چنین حملاتی نیازمند شناسایی و با برنامه عمل کردن رسانه‌هاست.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر فرزانه، صادر شده است، راهگشای مشکلات کشور است گفت: اگر همه نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها، به این بیانیه و رهنمودهای آن توجه بکنند، مشکلات و موانع کشور حل خواهد شد.
وی افزود: در این زمینه هم رسانه ها وظیفه دارند با پیگیری و مطالبه‌گری از مسئولین و متولیان، از آن‌ها بخواهند که گزارش و نتیجه اقدامات خود را در خصوص عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان کنند.
پوراسماعیل با اشاره به ارزش و جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: این قشر با تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که خودشان دارند، همواره بدون توجه به آمال و خواسته‌های شخصی، برای حل مشکلات جامعه پیشقدم بوده اند و بدون شک اگر پیگیری‌ها، تلاش‌ها و مطالبه‌گری‌های این قشر نبود، بسیاری از موانع و مشکلات کشور، حل نمی‌شد.
وی گفت: البته رسانه‌ها هم باید در بیان مشکلات و مطالبه گری ها، مثل همیشه، انصاف را رعایت کرده و در کنار پرداختن به کمبود ها و مشکلات،  دستاوردها و اقدامات کم نظیری که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی انجام شده است را هم بیان بکنند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد: برای نمونه و همزمان با آغاز هفته دولت، حدود ۱۶۰۰ طرح و پروژه در استان افتتاح خواهد شد که رسانه ها این عملکردهای مثبت را هم به منظور افزایش روحیه امید و نشاط، پوشش مطلوب بدهند.
 پوراسماعیل در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار گفت: جامعه رسانه و خبر، از زمان آغاز جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۲۰۰ شهید، ۵۰ جانباز و حدود ۱۵۰۰ آزاده خبرنگار، نشان داده است که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، علاوه بر قلم، از جانشان هم مایه می‌گذارند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/66568کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب