درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۲۸۹۳۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳ : ۱۲ بازدید: ۵۱۲دیدگاه: ۰

جنگ همه جانبه دشمن یعنی

جنگ همه جانبه دشمن یعنی روی سخنم با مغرضین، سلبریتی‌ها و افراد ناآگاهی است که خیلی راحت فریب القائات دشمنان را می‌خورند و با آنها همراه می‌شوند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، روی سخنم با مغرضین، سلبریتی‌ها و افراد ناآگاهی است که خیلی راحت فریب القائات دشمنان را می‌خورند و با آنها همراه می‌شوند.

خیلی فرق نمی‌کند که برای بیان خباثت دشمن از عناوینی مانند؛ جنگ شناختی، جنگ ترکیبی، جنگ رسانه‌ای، جنگ فرهنگی و یا جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و یا حتی جنگ نظامی استفاده کنند، چون سال‌هاست که ناخواسته درگیر یک جنگ همه جانبه با دشمنان اسلام و ایران شده‌ایم.

جنگ همه‌جانبه یعنی؛ دشمن از همه نوع ترفند و توطئه‌ای (اعم از تحریم و تخریب و ترور و جنگ و آشوب و شایعه پراکنی، سیاه نمایی اوضاع و بزرگنمایی مشکلات و سایر ابزار و روش‌ها)، علیه ملت و مملکت خودت استفاده کند و تو همچنان از حسن نیت او سخن بگویی.

جنگ همه‌جانبه یعنی؛ کشورت را به شدیدترین شکل ممکن (حتی در زمینه دارو و سایر اقلام ضروری) تحریم کنند، اما به‌رغم هزینه‌های هنگفت، با ظاهری عوام‌فریبانه برایت دهها و بلکه صدها شبکه رادیو و تلویزیونی فارسی زبان ماهواره‌ای ایجاد کنند و هزارن فیلم و برنامه هدفمند را به خوردت بدهند و تو نپرسی علت چیست.

جنگ همه جانبه یعنی؛ کشورت در دولت قبلی پیشاپیش به همه تعهدات برجامیش عمل کند، اما دشمن کشورت زیر آن بزند و حتی به یک مورد آن عمل نکند و تو بگویی دوباره به حرفش اعتماد و با او مذاکره کن.

جنگ همه جانبه یعنی؛ این که همه رفتارهای متناقض و متضاد دشمنانت در مواجهه با رخدادهای بین‌المللی و در برخورد با کشورها را ببینی و بشنوی و باز او را خیرخواه و مدافع حقوق بشر و اهل دموکراسی و تعامل معرفی کنی.

جنگ همه جانبه یعنی؛ کشورت حداقل در 300 سال گذشته آغازگر هیچ جنگی نبوده باشد و متقابلا ردپای مستقیم و غیرمستقیم سلطه‌گران را در همه جنگها و آتش‌افروزی‌های چند صد سال اخیر در نقاط مختلف دنیا ببینی و باز مسئولین کشورت را به جنگ طلبی متهم کنی.

جنگ همه جانبه یعنی؛ این که مستکبرین دنیا به رغم در اختیار داشتن انبوهی از تسلیحات و تجهیزات نامتعارف و یا ابزار و امکانات مختلف و حتی سپاهی عظیم و متنوع از رسانه‌های وابسته به خود و با این ادعا که همه مردم جهان طالب و شیفته تمدن و فرهنگ آنها هستند، خود را از همه برتر و قویتر جلوه دهند و متقابلا با اتهامات واهی از اقدامات کشورت ابراز نگرانی کنند و تو نگویی اگر قویترند پس علت نگرانی دروغین آنها در مورد ایران اسلامی چیست.

جنگ همه جانبه یعنی این که؛ کشورت را در همه موضوعات و در همه ابعاد عاجز و ناتوان و ناکارآمد و عقب‌مانده و منزوی معرفی کنند و تو از خودت نپرسی پس علت این همه لشکرکشی و یاوه‌گویی رسانه‌ای و غیررسانه‌ای نظام سلطه علیه کشوری با این مشخصات که به تعبیر آنها هیچ توانمندی و قابلیت و ظرفیتی ندارد، برای چیست.

جنگ همه جانبه یعنی این که؛ به رغم آگاهی از همه رذالت‌ها و خباثت‌ها، دشمنی‌ها و عنادها، بدقولی‌ها و بدعهدی‌ها، دروغگویی‌ها و شایعه پراکنی‌های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، حرف‌های آنها را تأیید کنی و متقابلا همه مسئولین و تمام رسانه‌های کشورت را به دروغگویی و ده‌ها صفت نامنصفانه دیگر متهم کنی.

جنگ همه جانبه یعنی این که؛ با همه این شرایط و به رغم تمام شیطنت‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنانت، با حرف‌ها و در واقع القائات و خواسته‌های آنها همراهی کنی و باور نکنی که همه کینه و عناد آنها با ما بر سر این است که ما مسیر را درست انتخاب کردیم و اگر رهاییمان کنند، به سرمنزل مقصود و مطلوب خواهیم رسید.

و در ادامه جنگ همه جانبه یعنی این که؛ نفهمی که آنها با اسلامی بودن و با استقلال ایران مخالفند و چشم دیدن پیشرفت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را ندارند.

کلام آخر این که؛ باید هوشیار باشیم و ضمن توجه به عوامل و اشکلات داخلی، ریشه بسیاری از مشکلات را در رفتارها و اقدامات ناجوانمردانه دشمنان این ملت و این سرزمین و نهایتا رفتار و عملکرد خودمان در مواجهه با اقدامات دشمنان جستجو نماییم.

 

احمد رضا هدایتی

 

احمد رضا هدایتی
کارشناس ارشد مدیریت

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/62893کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب