درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه شهری/تهران/ایران شناسه: ۳۳۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹ : ۰۶ بازدید: ۴۲۵دیدگاه: ۰

برگزاری جلسه منتخبین شورای شهر تهران با شهردار و معاونین

برگزاری جلسه منتخبین شورای شهر تهران با شهردار و معاونین منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از برگزاری جلسه منتخبین شورای شهر با شهردار تهران خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، مهدی چمران منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در رابطه با جلسات منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران تا پیش از آغاز رسمی دوره ششم اظهار کرد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده هفته‌ای حداقل دو جلسه با منتخبین برگزار خواهد شد و در صورت نیاز این جلسات بیشتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات موارد و موضوعات مختلف شهری بررسی، شناسایی و برنامه‌ریزی و تصمیمات نهایی اخذ خواهد شد تا بتوانیم با آغاز رسمی ششمین دوره شورای شهر تهران مصوبات و تصمیمات خوبی در راستای ارائه خدمات به شهروندان به تصویب برسانیم.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در رابطه با برگزاری جلسات با شهردار تهران و معاونین شهردار و همچنین سایر اعضای شورای شهر تهران در این دوره تصریح کرد: در گذشته نیز کار به همین شکل بوده و جلساتی با مسئولان شهری برگزار شده بود و در این دوره نیز جلساتی را با برخی از معاونین شهردار برگزار خواهیم کرد تا هر کدام با حضور در جلسات منتخبین شورای شهر تهران گزارش تخصصی را از معاونت خود به منتخبین ارائه کنند.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار بعدی تهران در هیئت دولت شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: برای این موضوع اصراری نداریم . حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت بستگی به نظر رئیس هیئت دولت و البته شهردار خواهد داشت.

وی همچنین در رابطه با برگزاری جلسه با حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: انشاءالله این جلسه  برگزار خواهد شد البته در حال حاضر رئیس جمهور منتخب جلساتی را در  بخش‌های مختلف دارند و ما منتظر هستیم در زمان مشخصی جلسه‌ای را با رئیسی برگزار کنیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/332کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب