درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۳۲۵۶۳۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۵۳ : ۱۶ بازدید: ۲۹۷دیدگاه: ۰

محاصره تبلیغاتی ایران؟

محاصره تبلیغاتی ایران؟ یکی از هشدارهای بیانیه راهبردی گام دوم، محاصره تبلیغاتی ایران توسط رسانه‌های نظام سلطه و دنباله‌های داخلی آنان بود و از زمان صدور آن، جلسات فراوانی در سطوح مختلف برگزار شده و از انصاف نگذریم اقداماتی هم صورت گرفته، اما سوال اینجاست آیا امروز از آن محاصره رها شده‌ایم؟

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، یکی از هشدارهای بیانیه راهبردی گام دوم، محاصره تبلیغاتی ایران توسط رسانه‌های نظام سلطه و دنباله‌های داخلی آنان بود و از زمان صدور آن، جلسات فراوانی در سطوح مختلف برگزار شده و از انصاف نگذریم اقداماتی هم صورت گرفته، اما سوال اینجاست آیا امروز از آن محاصره رها شده‌ایم؟ آیا حلقه محاصره را شکسته‌ایم یا حلقه محاصره تنگ‌تر شده؟ آیا جریان تحریف را شکسته‌ایم یا او گستاخ‌تر شده؟


نظری به فضای مجازی و جهت‌گیری‌های افکار عمومی در موضوعات مختلف، پاسخ سوالات فوق را خواهد داد، اما نکته اینجاست که جدای از سهم دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی، بدنه بسیج در این موضوع چه می‌کند؟ اگر برای روشنگری در میان مردم و اعضای خود تلاش می‌کند، الحمدالله؛ و اگر بی‌تحرک یا کم‌تحرک است، بر ما و شما فرض است هر آنچه می‌توانیم انجام دهیم تا با فعال‌سازی بدنه بسیج در خصوص روشنگری، برای شکستن حلقه محاصره تبلیغاتی ملت ایران، قدمی برداریم.

دکتر قاسم حبیب زاده

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/32563کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب