درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۲۱۲۱۶۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸ : ۱۸ بازدید: ۵۴۳دیدگاه: ۰

گردبادی از جنس صهیونیست‌ها!

گردبادی از جنس صهیونیست‌ها! نمایندگانی از جنس صهیونیست‌ها در مجلس آذربایجان بدانند که آذربایجان پاره تن ایران است و ایرانی‌ها هرگز شمشیر بر تن و جان خود نمی‌زنند مگر اینکه این جنس دمل‌زده سلامتی تن و جان را تهدید نماید در این هنگام هر چه سریع‌تر شاربن صهیونیستی مورد جراحی بسیجیان دلاور ایرانی قرار خواهد گرفت.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، نمایندگانی از جنس صهیونیست‌ها در مجلس آذربایجان بدانند که آذربایجان پاره تن ایران است و ایرانی‌ها هرگز شمشیر بر تن و جان خود نمی‌زنند مگر اینکه این جنس دمل‌زده سلامتی تن و جان را تهدید نماید در این هنگام هر چه سریع‌تر شاربن صهیونیستی مورد جراحی بسیجیان دلاور ایرانی قرار خواهد گرفت.
آقای علی اف باید پاسخگوی اظهارات خطرناک این عوامل صهیونیستی باشد تا منطقه را دچار طوفان بلا ننماید و بداند که خواب ارمنستان در آذربایجان ایران تعبیر شدنی نیست چرا که این  دان‌پاشی‌های صهیونیستی بر خانه ملی آذربایجان، سمی است از جانب دشمن برای برادرکشی و نابودی منطقه.
اگر صهیونیست‌ها مرد میدانند خود را در سرزمین‌های اشغالی حفظ کنند که به‌خواست خدا و قیام ملت مظلوم فلسطین در شرف نابودی هستند و بدانند نفوذ در آذربایجان و تحریک خطرناک عوامل وابسته خود جهت درگیری با ایران نه تنها همسایه را نابود می‌کند بلکه نابودی آن‌ها را نیز  به‌دنبال خواهد داشت. ولیکن به‌درستی گفته‌اند: وقتی مرگ مگس فرا رسد خود را به دریا می‌زند.
ما به‌ حکم برادری نسبت به همسایه خود آذربایجان به دیده حرمت می‌نگریم اگر حرمت‌شکنی شود دیگر برادری در میان نخواهد بود که آن‌ موقع بسیجیان بی‌ترمز کار را یکسره و دشمن نفوذی صهیونیستی را در خاک آذربایجان دفن خواهند کرد که این امر همگان را از شر صهیونیست‌ها در منطقه نجات خواهد داد.
فقاتلوا اولیاءالشیطان ان کیدالشیطان کان ضعیفا

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/21216کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب