درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۳۱۴۲۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳ : ۰۶ بازدید: ۲۷۲دیدگاه: ۰

ترویج احساس بدبختی!

ترویج احساس بدبختی! فرد یا جامعه‌ای که احساس بدبختی دارد، امیدی به آینده نخواهد داشت، لذا تلاشی برای بهبود اوضاع خود نخواهد کرد. عملکرد رسانه‌هایی چون BBC و برخی بدخواهان داخلی دقیقا در راستای ایجاد حس بدبختی در جامعه و یاس و اندوه‌آفرینی است.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، فرد یا جامعه‌ای که احساس بدبختی دارد، امیدی به آینده نخواهد داشت، لذا تلاشی برای بهبود اوضاع خود نخواهد کرد. عملکرد رسانه‌هایی چون BBC و برخی بدخواهان داخلی دقیقا در راستای ایجاد حس بدبختی در جامعه و یاس و اندوه‌آفرینی است. به عنوان مثال رسانه فوق قریب به ۱۰۰ پست و گزارش خبری از واقعه دردناک متروپل برای گسترش و تعمیق غم و اندوه و ناامیدی در جامعه منتشر می‌کند، همچنانکه با بایکوت کامل اخباری مانند صفر شدن مرگ و میر ناشی از کرونا و تجمع‌های شادی آفرین چند ده هزار نفری و ۱۰۰ هزار نفری "سلام فرمانده"، در جهت جلوگیری از انتشار اخبار امیدبخش و نشاط‌آفرین، عمل می‌کند.


 واقع نگری، انتقال اخبار خوب به یکدیگر، ترویج نشاط و شادابی به بهانه‌های اندک در جمع‌های کوچک و بزرگ، یادآوری موفقیت‌های بزرگ مانند شکست کرونا همراه با پخش سرودهای حماسی، پرهیز از ضریب دهی به اخبار منفی در فضای مجازی و محاوره‌های دوستانه و ...، از جمله اقدامات مقابله‌ای با راهبرد ناامید سازی و اندوه‌آفرینی دشمنان ملت ایران خواهد بود.

دکتر قاسم حبیب زاده

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63142کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب