درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۱۵۸۱۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۷ : ۱۸ بازدید: ۳۶۰دیدگاه: ۰

برگزیت و تبیین گری ما؟!

برگزیت و تبیین گری ما؟! امروز جمعه ساعت ۱۰ صبح شبکه افق فیلم برگزیت را پخش کرد که به موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و نحوه شکل گیری کمپین تبلیغات (تبیین) آن پرداخته بو‌د.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، امروز جمعه ساعت ۱۰ صبح شبکه افق فیلم برگزیت را پخش کرد که به موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و نحوه شکل گیری کمپین تبلیغات (تبیین) آن پرداخته بو‌د. بنده چند اصل در تبیین موضوع را که در گفتگوی بازیگران فیلم بیان شده بود، یادداشت کردم که می‌تواند در تبیین گری ما نیز مورد استفاده قرار گیرد:
 ۱) دوره تبلیغات واضح گذشته است
 ۲) روی خواسته‌های اصلی مردم تکیه کنید
 ۳) با استفاده از اعداد و ارقام در ذهن مردم نفوذ کنید
۴) تولید و بهره‌گیری از نرم افزار شناسایی خواسته‌های مردم و عمل بر اساس تحلیل داده های آن
۵) طراحی مسابقات هدفمند بر اساس علایق مردم و شناسایی ذائقه آن‌ها از طریق آن
۶) تمرکز بر روی فضای مجازی
۷) بهره گیری از هویت ملی و سنت‌های قدیمی
 ۷)  قطره قطره ترس و نفرت در مردم جمع شده و کسی آن قطره‌ها را نشمرده
۸) کدام یک از ما اشتباهات اتحادیه اروپا (شما بخوانید آمریکا) را شمرده و تذکر داده
۹) از گلایه ها و نفرت های مردم در موضوع مورد نظر استفاده کنیم
۱۰)  یک میلیارد پیام هدفمند در کمپین خروج، برای افراد جامعه انگلیس که حدود ۷۰ میلیون نفر هستند، ارسال شده است.

 

دکتر قاسم حبیب زاده

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/61581کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب