درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۶۸۷۱۹۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸ : ۲۰ دیدگاه: ۰

تقابل پهپادهای «سوئیچ بلید» آمریکا با پدافند هوایی روسیه

 تقابل پهپادهای «سوئیچ بلید» آمریکا با پدافند هوایی روسیه همزمان با موفقیت‌های ارتش روسیه در مقابله با اوکراین، آمریکا قصد دارد پهپادهای انتحاری بیشتری به اوکراین ارسال کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، همزمان با موفقیت‌های ارتش روسیه در هدف قرار دادن اهداف اوکراین در عمق خاک این کشور،  شرکت آمریکایی سازنده پهپادهای انتحاری «سوئیچ بلید» از برنامه ریزی در  تولید بیشتر این پهپادها برای ارسال به اوکراین خبر داده است.

به گزارش وبگاه «دیفنس نیوز» «چارلی دین» از مقام‌های شرکت سازنده این پهپاد  مدعی شد که از زمانی که ایالات متحده ۴۰۰ فروند از این نوع  را اوایل سال جاری به اوکراین ارسال کرد، این کشور  به موفقیت‌هایی در مقابله با ارتش روسیه رسید.

نوع ارسالی اولیه پهپاد سوئیچ بلید ۳۰۰ بود و قرار است سویچ بلید ۶۰۰ که بزرگتر و قدرتمند‌تر است  در هفته‌‌های آتی به اوکراین ارسال شوند. این مقام شرکت سازنده پهپاد سوئیچ بلید از احتمال دو نوبته کار کردن کارمندان این شرکت برای ارسال پهپادهای بیشتر به اوکراین خبر داد.

در حالیکه پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) تاکنون کمک‌های نظامی بسیاری از جمله پهپادهای انتحاری را برای نبرد با روسیه به اوکراین ارسال کرده،  اما در عمل چندان این پهپادها در نبرد اوکراین و روسیه مشاهده نشدند.

پدافند هوایی ارتش روسیه غالبا از برتری در نبرد با اوکراین برخوردار است و حتی برخی روزها  ۱۵ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده است.

روسیه در  جبهه‌های نبرد  از نابودی دو پل شناور ارتش اوکراین در مناطق عملیاتی و کشته شدن شماری از نیروهای این کشور خبر داد.  «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه  اعلام کرد که نیروهای روس دو پل شناور ارتش اوکراین را بر روی رودخانه «زرهبتس» در جمهوری لوهانسک منهدم کردند و تلاش نیروهای اوکراینی برای عبور از رودخانه را ناکام گذاشتند.

این مقام ارشد نظامی روسیه گفت که با قدرت آتش پیشگیرانه، دو پل شناور ارتش اوکراین منهدم وجلوی پیشروی نیروهای اوکراین گرفته شد.

این ژنرال ارتش روسیه گفت که توپخانه روسیه بیش از ۸۰ تن از نیروهای تیپ مکانیزه ۶۶ ارتش اوکراین را که برای کمک به نیروهای خودی پیشروی کرده بودند، از بین برد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/68719کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب