درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۹۱۶۵۵۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۴۴ : ۱۹ دیدگاه: ۰

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شده‌اند

امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شده‌اند کل جریان ضدانقلاب با سوابق تاریک و سیاه خود در زیر پرچم کفر و استکبار جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را در دست گرفته‌اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه در دومین جمعه ماه مبارک شعبان حضور در نماز جمعه بسیار حائز اهمیت است، گفت: ماه شعبان، ماه آماده شدن برای ورود به ضیافت الهی است.

وی با اشاره به فضیلت شب نیمه شعبان، ادامه داد: شب نیمه ماه معظم شعبان پس از لیله القدر از همه شب‌های دیگر با فضیلت تر است. ماه شعبان دربرگیرنده مناسبت‌های بزرگی است که میلاد مسعود اولیای خدا در این ماه رقم خورده و سراسر شادمانی است و شب بسیار بزرگ نیمه شعبان هم شبی است که خداوند بر خود واجب کرده است که سائلی را از درگاه خود رد نکند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امسال نیمه ماه معظم شعبان را در حالی جشن می‌گیریم که بزرگترین انقلاب اسلامی معاصر بر اساس آموزه‌های مهدویت به چهل و پنجمین سال پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه در حالی نیمه شعبان را جشن می‌گیریم که کشتی مکاتبی که مدعی نجات بشریت بودند، به گل نشسته است، افزود: پرچم ولایت فقیه که عنوان نایب امام زمان را دارد، بر تارک ایران برافراشته است.

حاج علی اکبری با بیان اینکه از حضور ملت عزیزمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنیم، بیان کرد: پس از ۲۲ بهمن خداوند بارش الهی را به مردم هدیه داد و امیدواریم در آینده هم از نعمت‌های الهی بهره مند باشیم.

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن ترکیبی از حماسه و عقلانیت بود

وی با تاکید بر اینکه مردم ما سزاوار هر نوع خدمتی هستند، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ترکیبی از حماسه و عقلانیت بود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: حضور گسترده کاندیداها و تأیید صلاحیت‌ها سبب شده مقدمات اجرایی در گام نخست انجام شده است. انتخابات و اجرای اراده مردم و دموکراسی دینی هدیه بزرگ خداوند و اسلام و اهل بیت (ع) به ملت است که امکان دست به دست شدن قدرت را فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از برترین مسوولیت‌های اجتماعی است که بر عهده ماست، افزود: انتخابات پیش رو یک آوردگاه بزرگ برای همگان است.

حاج علی اکبری تصریح کرد: کل جریان ضد انقلاب و ایران با سوابق تاریک و سیاه خود در زیر پرچم کفر و استکبار جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را در دست گرفته اند. بیش از ۵۰۰ شبکه تلویزیونی علیه برگزاری انتخابات در ایران کار می‌کنند. امروز همه دشمنان علیه انتخابات بسیج شده اند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: امیدواریم در جمعه آینده که جمعه وحدت نیز است، یک بار دیگر صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکن را خلق کنند.

حاج علی اکبری گفت: به لطف خداوند، مسابقات بین المللی قرآن کریم به خوبی برگزار شد و رایحه دل انگیز قرآن کریم در کشور ما به برکت انقلاب اسلامی استشمام می‌شود.

 

وزارت اطلاعات دژ محکمی در برابر انواع تهدیدات است

وی با اشاره به نامگذاری هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) همزمان با نیمه شعبان، گفت: همزمان با روز نیمه شعبان، کارکنان وزارت اطلاعات این مدال افتخار را از امام بزرگوار دریافت کردند. امروز وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی ایران دژ محکمی در برابر انواع تهدیدات‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و… است و به یکی از قدرت‌های بزرگ اطلاعاتی در منطقه و جهان تبدیل شده است و مزیت آن اخلاص، تدین و روحیه جهادی آنهاست. عزیزان در وزارت اطلاعات از فناوری‌های جدید بهترین استفاده را می‌کنند تا جایی که این فناوری‌ها را بومی کرده‌اند و در برابر تهدیدات بایستند که نمونه بارز آن عملیات پیچیده شناسایی و رهگیری عوامل دشمن در ۲۸ کشور جهان است.

 

غزه مسأله اول جهان اسلام است

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مساله غزه، افزود: غزه مسأله اول جهان اسلام است. پس از ۱۴۰ روز جنگ، غزه به نمایشگاهی بزرگ از شکست‌های استکبار جهانی تبدیل شده است. رزِم غاصب در ۷۵ سال در عمر کثیف خود هیچ وقت چنین ضربه‌ای را تجربه نکرده بود.

خطیب نماز جمعه تهران یادآور شد: دیگر چیزی به نام رژیم صهیونیستی واقعیت خارجی ندارد و این رژیم دچار مرگ مغزی شده است و به زور تنفس مصنوعی و ارسال سلاح و تبلیغات رسانه‌ای، این پیکر متعفن را نگهداری می‌کنند لذا این نمایش به جایی نخواهد رسید.

حاج علی اکبری عنوان کرد: آنچه از کشتار و جنایت جنگی و تخریب زیرساخت‌های غزه اتفاق می‌افتد، محصول مشترک کمپانی لیبرال دموکراسی غرب و مجامع مفلوک بین المللی و سکوت خیانت بار دولت‌های به اصطلاح اسلامی است. ایستادگی مردم مقتدر و مظلوم غزه نه فقط باعث عزت خود مردم غزه، اسلام و محبوبیت قرآن کریم شده بلکه برای مردمان گرفتار در چنبره استعمار فکری نظام سلطه یک بیداری فطری عمومی را با خود به همراه داشته است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز حمایت از ملت فلسطین به نماد روشنفکری در جهان تبدیل شده است. امیدواریم ملت غیور فلسطین و جبهه مقاومت مشمول نصرت خاص الهی باشند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/91655کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب