درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/گيلان/ایران شناسه: ۸۶۷۴۴۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۶ : ۱۸ دیدگاه: ۰

وزیر کشور برای بررسی حادثه لنگرود وارد گیلان شد

 وزیر کشور برای بررسی حادثه لنگرود وارد گیلان شد وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود وارد گیلان شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، پس از آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود که منجر به جان باختن 32 نفر شد ‌وزیر کشور برای بررسی وضعیت حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود وارد گیلان شد.

‌وحیدی همچنین صبح امروز ‌در تماس تلفنی با استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد شد و ‌خواستار بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد.

حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت 5:45 دقیقه صبح امروز واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود باعث جان باختن 33 نفر و مصدومیت 17 نفر شد.‌

استاندار گیلان در ساعات نخست بروز این حادثه با حضور در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد.

وی ضمن دستور فوری تشکیل جلسه با اعضای شورای تامین در شهرستان لنگرود، در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت موضوع اجساد فوتی های حادثه برای بررسی بیشتر موضوع به مرکز استان اعزام شد.

استاندار ضمن ابراز تاسف و تسلیت در وقوع این حادثه دلخراش به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی شود.

وی عنوان کرد: مدیران کمپ و مسئولانی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته اند تحت نظر هستند.علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیروهای امدادی و خدمات رسان در محل حادثه حاضر شدند.

عباسی استاندار گیلان دانشگاه علوم پزشکی استان را نیز مکلف کرد تا با راه اندازی و تعبیه تخت ویژه درمان سانحه دیدگان ناشی از سوختگی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت اقدام کند.

استاندار گیلان با تاکید بر انجام فوریت های پزشکی و انجام امور درمانی بصورت ویژه برای آسیب دیدگان، اظهار کرد: مدیران دستگاه های ذیربط باید شخصا پای کار باشند و نسبت به ارائه خدمات به موقع اقدام کنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86744کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب