درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۲۰۷۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵ : ۱۴ بازدید: ۱۸۸۲دیدگاه: ۰

تحلیلی برشکست پروژه براندازی و سقوط

تحلیلی برشکست پروژه براندازی و سقوط آشوب‌‍ها، فتنه‌ها، شرارت‌ها و اغتشاشات سه ماه گذشته را که از سوی استکبار جهانی و متحدانش طراحی شده بود باید از زمره حوادث تلخ، غم انگیز و جانکاهی بشمار آورد که در نوع خود از جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معرفتی قابل تأمل است .

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، آشوب‌‍ها، فتنه‌ها، شرارت‌ها و اغتشاشات سه ماه گذشته را که از سوی استکبار جهانی و متحدانش طراحی شده بود باید از زمره حوادث تلخ، غم انگیز و جانکاهی بشمار آورد که در نوع خود از جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معرفتی قابل تأمل است و قطعا برای مردم و مسولان کشور با درس‌ها و عبرت‌هایی همراه بوده که می‌تواند با جهاد تبیین، ساحت‌های گوناگون و ابعاد مختلف آن  مورد کنکاش، روشنگری، بررسی، ارزیابی و تحلیل دقیق جامع شناختی قرار گیرد تا از تکرار مجدد آن بنحوی جلوگیری و ممانعت بعمل آید تا امنیت کشور و امنیت مادی و معنوی مردم همراه انقلاب از سوی آمریکا و متحدانش( تروئیکای اروپایی، عبری، عربی، ضد انقلاب‌های خارج نشین مفلوک جیره خوار مزدور، سلبریتی‌های خائن بی‌سواد نوکسیه عیاش فرصت طلب) به مخاطره نیافتد. برای این که این مهم تحقق یابد باید لایه‌های پنهان و آشکار این فتنه عظیم به طور جامع و به دور از هرگونه غفلت حاکمیتی از طریق دلایل چرایی و چگونگی و فرآیند وقوع این رخداد شرارت باربا توجه به پردازش وتحلیل داده‌ها از هرحیث به دقت مورد تفسیروتبیین مطالعه نظری واقعه از جهت آینده پژوهی و فهم فرآیندها و سناریوهای پیش رو قرارگیرد.
 اکنون که پروژه اخیردشمنان این ملت با لطف خداوند سبحان ودرایت و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و هشیاری مردم همیشه درصحنه ایران عزیزبه شکست انجامیده است نکاتی را مطرح ویادآور می‌شوم:


1- پروژه آشوب و اغتشاش  و کشته سازی دشمنان به منظور براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام تلخ کامی‌ها و خسارات زیانبار مادی و معنویش شکست خورد و این شکست بار دیگر ثابت کرد که غرب و متحدانش نسبت به مردم و جامعه ایران شناخت کافی نداشته و در این پروژه چون پروژه‌های قبلی‌اش دچارخطای محاسباتی شده و تحت تأثیر اوضاع داخلی ایران وهمچنین مخالفان سیاسی داخلی وخارج نشین، وارد این بازی گشته تا بتواند ازآب گل آلود شده ماهی خودش را صید کند که امروز درگل مانده و دست و پا می‌زند تا خطای محاسباتی خود را توجیه کند.
2- در این پروژه شکست خورده؛ اپوزسیون که افسارشان در دست سرویس‌های اطلاعاتی غرب و متحدانش بوده و هست به شدت تحقیر شده و قربانی توهمات خود گشتند و در بازی قدرت‌های غربی که مکرر ملعبه دست ایشان بوده بدجور قمارکرده واین قمار را درمستی رسیدن به قدرت درخماری و نشئگی باخته و بازنده ازمیدان دست خالی روانه لانه‌های فاسد خود شدند تا در خواب ورؤیا به امید رسیدن به توهمات خویش، روزگار نکبتی، جیره خواری و مزدوری را با خفت وطن فروشی سپری نمایند.
3- مردم دروقایع اخیرنشان دادند ثبات کشور و امنیت برای آنان مهم است و از ارزش‌ها و باورهای اعتقادی وفرهنگی خود هرگز فاصله نخواهندگرفت وبه مظاهر نامأنوس غربی وزندگی غربی گرایشی ندارندو اگر اندک افرادی ناچیز دراین ایام فتنه به دنبال آن بودند و به آن تظاهر کردند و آن را به نمایش گذاشتند، موردقبول اکثریت جامعه نبوده و قطعا این جماعت قلیل پاسخ خود را از طریق قانون، مردم و جامعه بزودی دریافت خواهند کرد.
4- در اغتشاشات و آشوب‌های اخیرشاهد پیچیده‌ترین شکل از فتنه‌ها وتوطئه‌های سنگین همه جانبه دشمنان با همه توان و ظرفیت آنان علیه ایران بودیم؛ در حقیقت به معنای واقعی کلمه جنگی تمام عیار، هدفمند با روایت سازی‌های دروغین که نظیرش تا به امروز شاید نادر بوده و یا اصلا در این ابعاد نبوده است که بتوان به آن استناد کرد. در این پروژه شکست خورده انواع جنگ‌های ترکیبی قابل رؤیت و قابل درک است یک جنگ هبیریدی تمام عیار با همه ظرافت‌هایش که می‌توان در آن جنگ روانی، جنگ شناختی و جنگ رسانه‌ای را درحد فوق تصور درحجم بسیار سنگین مشاهده کرد. به جرأت می‌گویم این جنگ هبیریدی با کم‌ سابقه‌ترین خشونت‌ها توسط اغتشاش‌گران در هرکشوری غیر از ایران بود آن کشور سقوط کرده و تسلیم گشته بود اما این جا ایران است و این ایران با وجود رهبری آگاه و هدایت گر و دلسوز و با مردمی فهیم و دشمن ستیز و سلطه ستیز بیگانه که گوش به فرمان رهبرش می‌باشد؛ هرگز زیربار سلطه بیگانه نرفته و تاریخ این مرز و بوم گواه این سخن نگارنده است و هرگز ایران جولان سلطه گران بیگانه را تحمل نکرده و تسلیم آنان نگشته است.
5- متاسفانه درآشوب‌های اخیر ذات برخی سلبریتی‌های مادی مزدور وطن فروش خائن افشاء و شناخته شد. آنان که بوی کباب شنیده بودند به خیال خام واهی و بدون مطالعه و درک عمیق از مسائل سیاسی علیه منافع ملی کشورشان با دشمنان این ملت همداستان شده تا شاید در بازی قدرت به نان و نوایی برسند و از گردش ایام زمانه به نفع امیال و نفسانیات خود بهره‌ای بدست آورند اما درک این معنا را نداشتند که اگر بوی کباب به مشامشان رسیده( با عرض پوزش از خوانندگان ارجمند) بوی کباب کردن خر بوده و با طمع و حرص و و لع برای آن که از قافله پیوستن به دشمنان این مرز و بوم عقب نمانند به آنان پیوسته‌اند و به مردم پشت نموده‌اند. این جماعت ابن الوقت خائن با عدم درک جایگاه و موقعیت خود در ایران و با غرور کاذب شهرت اجتماعی در حرفه خود راهی را انتخاب کرده که دیگر راه بازگشت نداشته و به دامن دشمنان قسم خورده این ملت رفته‌اند و مطمئن باشند بعد از ایامی چند تاریخ مصرفشان به پایان خواهد رسید و گرفتار فشارهای روحی و روانی خواهند شد فرق نمی‌کند این آدم علی کریمی باشد یا حمید فرخ نژاد باشد و یا...
6- البته برخی دیگر از این سلبریتی‌ها در داخل کشور می‌باشند که به عنوان ستون پنجم عمل کرده و پیاده نظام استکبار غرب بشمار می‌آیند و در چند ماه اخیر هم  تا توانستند با موضع گیری‌های خصمانه خود علیه این ملت و این کشور، آتش این آشوب و فتنه را شعله ورتر ساختند و اکنون که با تعلل، قوه قضاییه آنان را احضار و بازداشت نموده است همپالگی آنان به دست و پا افتاده و با سخنان تهدیدآمیز خواستار آزادی ایشان شده اند و علیه اقتدار و قانون گرایی نظام شعار داده و بیانیه می دهند. قوه قضاییه باید در این زمینه محکم باشد و به مر قانون عمل کند و از هیاهوی این جماعت نهراسند و مابقی کسانی را که نیز در این ایام با دروغ و نشراکاذیب و روایت سازی های جعلی، چهره کشور را مشوش نموده و ناامن نشان داده اند، برخورد نمایند و طبق قانون احضار و به ادعاهای ایشان رسیدگی گردد. تقاضای مردم از دستگاه قوه قضاییه آنست که این دادگاه‌ها علنی برگزار و برای مردم از طریق صدا و سیما پخش شود تا عجز منطق آنان در عدم ارائه مستندات و مدارک در نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی، هویدا، برملا و افشا شود و متناسب با جرمشان مطابق قانون نیز مجازات گردند.
7-از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم مصرانه می‌خواهیم در این زمینه محافظه کارانه عمل ننمایند و با حفظ حرمت از جایگاه جامعه سالم ورزشی- هنری کشور به وظایف تشکیلاتی و ساختاری خود عمل کنند و با عافیت طلبی در این خصوص به موضع گیری کلی اکتفا نکنند و آن چنان در این گونه موارد براساس اساسنامه سازمانی محکم برخورد نمایند که جای هیچ گونه شائبه ای باقی نماند. قطعا وزیران محترم و رییس سازمان بهتر می‌دانند با این هجمه سنگین دشمنان و متحدانش در بیرون و داخل ایران، کوتاهی و مماشات در این زمینه خیانت به کشور و مردم این سرزمین است که برای استقلال و آزادی؛ خون جوانانش را نثار کرده و ما و شما باید به احترام خون آنان و بدون عافیت طلبی در برابر جبهه استکبار غرب و متحدانش که خواهان براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است ایستادگی کرده و از خواسته‌اش پیشمان سازیم و نشان دهیم این انقلاب که انقلابی نبوی، علوی و فاطمی است با فرهنگ منحط بی بند و باری برهنگی زن در غرب فاصله دارد و بیگانه است و هرکس در این رابطه منادی و مروج و مشوق «برهنگی»، «کشف حجاب»، «هرزه گری» و «هرزه‌گویی» باشد و پیشقدم شود برخورد خواهیم کرد و از ارزش‌های احکام الهی تا آخرین قطره خونمان دفاع خواهیم کرد. ایران سرزمین زنان باحجاب و عفافی است که با ایمان و تقوا و اندیشه زلال فاطمی عجین گشته و انس و الفت دیرینه دارند و هرگز اجازه نخواهند داد تا سرزمینشان جولانگاه شهوت پرستان فاسد بوالهوس گردد. تاریخ گواه ایستادگی زنان این سرزمین در برابر فاسدان و مروجان بوده و عظمت آنان را پاس نگه داشته و حرمت نهاده است.
8- جای بسی تأسف و تأثراست که در این جنگ ترکیبی در این سه ماهه اخیر پرتنش؛ برخی رسانه‌های اصلاح طلب با اتاق فکر جبهه استکبار غرب همداستان شده و بر شعله ورتر کردن آتش آن دمیدند و هرروز به بهانه‌ای به تطهیر قاتلان و اغتشاش گران پرداختند و جانیان این ایام را در جایگاه شهید قرار دادند و قوه قضاییه را به باد انتقاد گرفتند که چرا با مجرمان  و جاسوسان و آشوب گران برخورد می‌کنند و آنان را که امنیت و ثبات کشور را به مخاطره انداختند، تحت بازجویی و محاکمه قرار می‌دهند! این حضرات گویا وظایفشان فقط دفاع و حمایت از اغتشاش گران مزدور اجیرشده جبهه استکبار غرب بوده و هیچ مسئولیتی نسبت به مردم وجوانانی که بدست آنان خونشان برروی زمین ریخته شده تابه ثبات وامنیت کشور، خدشه ای وارد نشود، نداشته و ندارند. چرا نویسندگان معلوم الحال این روزنامه‌های همیشه زرد در دفاع از حریم این جوانان چیزی ننوشته و نمی‌گویند؟ این جوانان مگر جوانان این مرز و بوم نیستند؟ این جوانان اگر نبودند قطعا این آزادی هم وجود نداشت که روزنامه‌های این گونه بدون هیچ احساس مسئولیتی در قبال کشور و مردمش گستاخانه به تطهیر مجرم بپردازند و از اعمال وحشیانه و رعب آور تروریستی آنان دفاع کنند. کاش قدری انصاف در مغز و اندیشه و قلم حضرات معلوم الحال وجود داشت تا حوادث تلخ رقم زده شده را از دریچه اندیشه و قلم مستقل و بدون وابستگی به اتاق فکر جبهه استکبار غرب می‌نوشتند و تحلیل می‌نمودند. تا کی در خدمت اهداف دشمن بودن و تا کی با خفت و پشت کردن به مردم و کشور وطن فروشی کردن. آمریکا و تروئیکای اروپا(انگلیس، فرانسه و آلمان) بارها اعتراف کرده‌اند اگرچه حملات سایبری و اقدامات تروریستی از سوی اسرائیل، ابزارهای مؤثری در بی‌ثبات کردن داخل ایران هستند؛ اما اعتراضات داخلی یک راه ساده، در دسترس و قدرتمند برای بی‌ثبات کردن راهبردهای ایران است. چرا به این اعترافات صریح بی‌اعتنا هستید. آنان به این نکته اذعان دارند شما چرا در زمین آنان بازی می‌کنید. و چرا در محکوم کردن جبهه استکبار غرب در هر برهه ای شانه خالی کرده‌اید و دم برنیآورده اید و همیشه در جبهه مقابل مردم و کشور و رهبری بوده‌اید و همیشه هم با دشمنان این مرز و بوم همصدا بوده‌اید چرا؟ متاسفانه امروز این روزنامه‌ها، بلندگوی جبهه استکبار غرب شده و بی آن که مورد مؤاخذه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع ذی ربط دیگر قرار بگیرند کار خودشان را می‌کنند و می‌گویند آزادی نیست! این میزان آزادی که در ایران وجود دارد در کدام کشور می‌توان سراغ داشت که بی‌سند و بی‌مدرک و با روایت سازی‌های بی مأخذ و جعلی، مردم و کشور و نظام و بالاتر از همه رهبری را مورد نقد و انتقاد قرار دهند بدون آن که باز خواست شوند! آزادی را باید پاس داشت و حرمتش را حرمت داشت و اگر فردی، گروهی از آن تخطئی و در چارچوب قانون عمل نکرد وظیفه دستگاه‌های مسئول است که با قانون شکنان و حرمت شکنان در چارچوب قانون برخورد نمایند و از استقلال و آزادی و حقوق جامعه و مردم و کشور و نظام دفاع نمایند. این قلم امیدوار است همه در چارچوب قانون به استقلال و آزادی و جمهوریت نظام وفادار و ملتزم باشیم و از تمامیت ارضی ایران در برابر جنگ ترکیبی جبهه استکبار غرب و متحدانش به خوبی و با آگاهی دفاع کنیم  و با شکست بدرقه‌اش نماییم.
گفتنی وتحلیل در خصوص حوادث سه ماه اخیرفراوان است و در این یادداشت تنها به بخشی از آن‌ها اشاره گردید.

 

دکتر اسدالله افشار

 

دکتر اسدالله افشار

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72071کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب