درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۷۰۸۸۳۸ آذر ۱۴۰۱ - ۴۴ : ۱۶ دیدگاه: ۰

خالد مشعل:

آزادسازی فلسطین در رأس حقوق ملی ما قرار دارد

آزادسازی فلسطین در رأس حقوق ملی ما قرار دارد رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر حقوق ملی و تاریخی ما است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر پایبندی ما به حقوق ملی و تاریخی خود و در رأس آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر، بازپس گیری قدس اشغالی و مسجدالاقصی و همه مقدسات اسلامی و مسیحی ما، بازگشت آوارگان به سرزمین خود و آزادی همه اسرای دربند است.

وی افزود: پس از گذشته هفتاد و پنج سال از اعلام «روز همبستگی با ملت فلسطین» امروز شاهد تحولات پی در پی در عرصه فلسطین هستیم که شاید مهمترین آن تشدید مقاومت در کرانه باختری باشد.

مشعل با بیان اینکه کرانه باختری نشان داد در برابر وحشیگری رژیم صهیونیستی و اقدامات متجاوزانه صهیونیست‌ها تسلیم ناپذیر است، افزود: امروز شاهد وداع فلسطینان با شهدایی بودیم که در برابر صهیونیست‌ها تسلیم نشدند.

رئیس جنبش حماس ادامه داد: نوار غزه نیز برغم محاصره به مقاومت خود ادامه می‌دهد و طلایه دار مقاومت و آزادسازی فلسطین در کنار سایر اقشار ملت فلسطین در داخل و خارج است.

وی یادآور شد: امروز که روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین است، شاهد تشدید مقاومت در قدس اشغالی و تلاش برای مقابله با هتک حرمت مسجدالاقصی هستیم، در حالی که شهروندان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برغم گذشت بیش از هفت دهه تلاش صهیونیست‌ها برای انزوای آنها، به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

رئیس جنبش حماس در پایان تاکید کرد که که ملت و مقاومت فلسطین در داخل و خارج بار دیگر عهد می‌بندد که مسیر طولانی مبارزه خود را تا آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت آوارگان و بیرون راندن صهیونیست از سرزمین خود ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/70883کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب