درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه سیاست خارجی/خراسان رضوی/ایران شناسه: ۶۴۹۳۴۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۴۸ : ۰۹ بازدید: ۱۱۷دیدگاه: ۰

خطیب‌زاده: "‌انقلاب اسلامی" ‌را در تراز جهانی قوی کرد‌ه است/ دشمنان شکست ‌دیپلماسی ایران را می‌خواهند

خطیب‌زاده:  مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال شکست ایران در تمام زمینه‌های دیپلماسی است گفت: دشمنان از ادامه دادن راه انقلاب ترس دارند، باید بتوانیم در جهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم و آن را برای همیشه تثبیت کنیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، سعید خطیب‌زاده صبح امروز در شانزدهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد اظهار داشت: دانشجویان ایرانی خارج از کشور بخش مهمی از قدرت مسئول و مقبول ایران هستند که به‌وسیله آنها جابه‌جا کردن مرزهای دانش ممکن است چرا که جمهوری اسلامی ایران با شناخت از ظرفیت‌های خود به‌دنبال تصویر ایران قدرتمند، مقبول، مسئول، خیرخواه و متفاوت از نظام سلطه است.

خطیب‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هویتی به ایران بخشید که این کشور را در تراز جدید جهانی قوی کرده است به‌طوری که امروز محور شرق سه پایتخت تهران، مسکو و پکن دارد که محورهای سیاسی، نظامی و اقتصادی هستند و نظام سلطه می‌خواهد هر سه را بزند.

مشاور وزیر امور خارجه گفت: نظام بین‌الملل نظام کنش و واکنش است در رژیم طاغوت همه کارها واکنشی بود و قدرت کنش نداشتیم اما امروز این گونه نیست امروز دشمن می‌خواهد چهره و گفتمان ایران را طوری نشان دهد که بگوید "ما نمی‌توانیم".

وی با بیان این مطلب که "امروز موظف هستیم جایگاه خود را به دست آوریم" خاطرنشان کرد: دشمن همواره به‌دنبال شکست ایران در تمام زمینه‌های دیپلماسی است اما ما باید بتوانیم در دنیا به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم و آن را برای همیشه تثبیت کنیم، همان‌طور که پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر به‌سمت ناامیدی را عوض کرد و دشمنان امروز به‌خاطر راه سومی که انقلاب جلوی راه ملتها گذاشته است ترس دارند نسل آینده نیز باید رهروی این راه باشد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/64934کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب