درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ/ایران شناسه: ۶۶۳۸۶۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۳۳ : ۰۸ دیدگاه: ۰

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شورا به سئوالات داوطلبان درباره مصوبه کنکوری پاسخ می دهد

شورا به سئوالات داوطلبان درباره مصوبه کنکوری پاسخ می دهد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به پاسخگویی به پرسش‌های مردمی درباره مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» نمود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تنویر افکار عمومی اقدام به پاسخگویی به پرسش‌های متداول مردمی درباره مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» نموده است.

نظر به ضرورت تأمین نظر داهیانه‌ی آیت الله دکتر رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای گفتمان مبسوط برای افزایش آرامش متقاضیان ورود به آموزش عالی و خانواده‌های ایشان و موکداً کاهش مخاطرات و آسیب‌های ناشی از جریان‌سازی بازیگران اقتصاد کنکور؛ و با توجه به اینکه ممکن است سوالات و ابهامات زیادی برای داوطلبان در خصوص این مصوبه به وجود آید، مجموعه پرسش‌های متداول درباره مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» و پاسخ‌های آن را، جهت استفاده مخاطبین در سایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده است.

داوطلبین از اینجا می‌توانند به این سوالات و پاسخ‌ها دسترسی داشته و همچنین سوالات خود در بخش نظرات از طریق پیام رسانی ذیل این صفحه، پرسش‌های خود را مطرح کنند.

بدیهی است روند اجرایی سازی این مصوبه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی از طریق این دو وزارتخانه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. با توجه به در خطر افتادن منافع برخی از سودجویان و ابهام سازی درباره این مصوبه از داوطلبان گرامی درخواست می‌شود، اطلاعات موثق اجرای این مصوبه را تنها از طریق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور و نیز ابلاغیه‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش دریافت نمایند و توجهی به شایعات نداشته باشند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/66386کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب