درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی/سيستان و بلوچستان/ایران شناسه: ۱۹۱۱۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۶ : ۱۲ بازدید: ۲۶۸دیدگاه: ۰

کمک‌های ویژه ضد کرونایی ستاد اجرایی فرمان امام راهی سیستان و بلوچستان شد

کمک‌های ویژه ضد کرونایی ستاد اجرایی فرمان امام راهی سیستان و بلوچستان شد درپی افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان محموله ویژه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان اعزام شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، محمد مخبر ظهر امروز در حاشیه مراسم ارسال محموله ویژه امدادی و اضطراری ضدکرونایی شامل انواع اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال اعلام وزارت بهداشت درخصوص آغاز موج جدید شیوع کووید 19 در کشور و اعلام نیاز برای تجهیزات  در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان ، محموله بسیار ویژه‌ای به ارزش حدودی 20 میلیارد تومان رااز امروز به این مناطق ارسال و اعزام میکنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص جزئیات این محموله گفت: 2 میلیون ماسک، 3 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، 50 هزار کیت تشخیص، 100 هزار بسته معیشتی و پروتئینی، 50 عدد تی‌ وپس، یکعدد اکسیژن‌ساز بیمارستانی به ارزش 2.5میلیاردتومان، 1300 گان پزشکی و جراحی، 3000 دوز داروی ضدکرونای رمدسیویر بخشی از این محموله میباشد.

مخبر خاطرنشان کرد: همچنین  بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار کشور نیز که توسط ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده   با امکاناتی نظیر اتاق عمل، بستری بیمار، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و تجهیزات دوراپزشکی و قسمت مختص بیماران تنفسی و کرونایی فرداصبح به سیستان و بلوچستان اعزام میشود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه 20 هزار عدد مواد غذایی مانند آب‌میوه و سوپ هم بین بیماران کرونایی بستری در این مناطق توزیع میکنیم.

مخبر تاکید کرد: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام از آسیب‌دیدگان کرونا از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده و تا هرزمانی که مردم نیاز داشته باشند ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/1911کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب