درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۸۵۷۲۴۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۵۳ : ۲۳ دیدگاه: ۰

السیسی:

منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد

منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر پنجشنبه شب گفت که منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا از روسیا الیوم، السیسی رئیس‌جمهور مصر درباره تشدید تنش‌ها در غزه، افزود: ما با تحولات بسیار خطرناکی روبرو هستیم و مصر فلسطینی‌ها را رها نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مصر آماده میانجیگری است، تاکید کرد که تلاش کشورش برای صلح مستلزم آن است که فلسطینی‌ها را رها نکند.

رئیس جمهور مصر همچنین گفت که از سیاست‌های مجازات جمعی و گرسنگی باید اجتناب شود و جامعه جهانی باید مسئولیت خود را برای رساندن کمک به نوار غزه بر عهده بگیرد.

السیسی مدعی شد: هر درگیری که هدفش صلح نباشد بیهوده و قابل تکیه نیست و تماس‌های مصر برای یافتن راه حلی برای بحران کنونی متوقف نمی‌شود.

وی تلویحاً هرگونه آوارگی از غزه را رد کرد و گفت: ما میزبان ۹ میلیون نفر هستیم که به دلایل امنیتی از کشورهای خود آمده‌اند، اما وضعیت در غزه متفاوت است.

تهاجم تروریستی صهیونیست‌ها در تلافی حملات برق آسای حماس به شهرهای رژیم صهیونیستی در حالی همچنان ادامه دارد که بر اساس آمار اعلام شده توسط منابع فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خود تاکنون بیش از ۱۳ هزار منزل و ۱۰ مرکز درمانی را در نوار غزه ویران کرده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/85724کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب