درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۳۷۹۲۳۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۲ : ۱۲ بازدید: ۲۸۲۴دیدگاه: ۰

نقش کارساز مردم در شکست فتنه 88

نقش کارساز مردم در شکست فتنه 88 امروز سالروز نهم دی‌ماه 88 می‌باشد. 12 سال از آن روزهای سخت و دشوار و تلخ اما شیرین می‌گذرد. تلخ به خاطر آن که کشور، ماه‌ها در آشوب و اغتشاش و فتنه گرفتار بود و دشمنان با طراحی حوادث متعدد و به بهانه تقلب در انتخابات 88 امنیت کشور را نشانه رفته بودند تا مردم را رو در روی مردم و مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، امروز سالروز نهم دی‌ماه 88 می‌باشد. 12 سال از آن روزهای سخت و دشوار و تلخ اما شیرین می‌گذرد. تلخ به خاطر آن که کشور، ماه‌ها در آشوب و اغتشاش و فتنه گرفتار بود و دشمنان با طراحی حوادث متعدد و به بهانه تقلب در انتخابات 88 امنیت کشور را نشانه رفته بودند تا مردم را رو در روی مردم و مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند که چه خون‌هایی برای حفظ امنیت ریخته نشد و چه جوان‌هایی که برای امنیت کشور و حفظ نظام اسلامی از جان خود نگذشتند تا شجره طیبه انقلاب پابرجا بماند. و شیرین از آن جهت که مردم با درک و شعور انقلابی خود و با آگاهی از اهداف شوم و پلید بیگانگان و عوامل مزدور داخلی آنان، در برابر ایشان صف آرایی کرده و با حضور پرشور و با شکوه خود در صحنه و در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، طومار این فتنه همه جانبه را در هم پیچیدند و چشم فتنه را کور نمودند تا باردیگر استکبار جهانی ضرب شست دیگری را از ملت فداکار پای کار ایران دریافت نماید و بداند این کشور و این ملت به شغال و گرگان گرسنه و روباه صفتان داخلی که از ایادی جیره خوار استکبار هستند باج نخواهد داد و تا زنده‌اند نفس همه آنان را به شماره خواهند انداخت و تسلیم جوسازی‌ها و شانتاژهای تبلیغاتی و روانی آنان هرگز نخواهند شد. امروز و در سالروز این یوم الله عظیم که در حقیقت میثاق امت با امام و پیوند مردم با ولایت است، نکاتی را کوتاه و مختصر مطرح و مورد اشاره قرار خواهیم داد:

 

1- مردم در آن روز تاریخی با وحدت و اتحاد مثال زدنی و نمایش بی بدیل شعور و آگاهی بالا و الای خود؛ تمام نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم را در نطفه خفه کردند و خواب را از چشمان همه آنان ربودند تا بدانند مردم در دفاع از کشور و انقلابشان محکم بوده و دشمنان هرگز نخواهند توانست قدرت و اقتدار و اراده مردم ما را نشانه روند و توطئه‌های خودشان را عملیاتی و اجرایی نمایند و باعث گسسته شدن انسجام و وحدت و ثبات این ملک و ملت شوند.  

 

2- مردم در دی ماه 88 نشان دادند اگر از سوءمدیریت‌ها، از کاستی‌ها، کارکردها، کوتاهی‌ها، نابسامانی‌ها، مشکلات اقتصادی، رفاهی، بهداشتی- درمانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی؛ گلایه و انتقاد دارند هرگز اجازه نخواهند داد تا دشمنان این مرز و بوم آن‌ها را دستاویز شیطنت خود قرار دهند تا مردم از استقلال و تمامیت ارضی کشور خود چشم پوشی کنند تا خواسته آنان و مزدوران فتنه انگیز داخلی ایشان تحقق یابد. حضور مردم در دی ماه 88 خط بطلان و پایانی بود بر ماه‌ها ناآرامی، التهاب آفرینی دشمنان و بازگشت ثبات، امنیت و آرامش به کشور. نظام اسلامی توانست با حضور عزتمندانه و غیرت دینی مردم از این فتنه طراحی شده بحران ساز چالش برانگیز به سلامت عبور کند و به وجود این مردم همیشه در صحنه سرش را با غرور بالا نگه دارد.

 

3- مردم رشید و نجیب ایران در رخداد بزرگ نهم دی ماه سال 1388،  با حضور میلیونی سیاسی- تاریخی کارساز خود به فریاد نظام اسلامی رسید تا نشان دهند، مردم از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی هستند که حضورشان برای حل همه مشکلات حکومتی غنیمت و گرانسنگ است. حکومت‌ها با تکه بر مردمان خود می‌توانند بزرگی کنند و با هر فتنه و بحرانی دست و پنجه نرم نمایند و با قدرت و اقتدار در برابر دشمنان بیگانه و ستون پنجم آنان ایستادگی کنند و به فتوحاتی قابل توجه ای دست یابند. قدرت مردم و حمایت مردم از حکومت و حاکمیت معجزه‌ها کند و این معجزه‌ها 43 سال است در این کشور دیده شده و باید قدر این مردم را دانست و از جان برای آنان مایه گذاشت تا مشکلات و مصائب ایشان مرتفع گردد.

 

4- این حکومت و حاکمیت به این مردم مدیون است و بر ذمه خود دین مردم را دارد و باید با درایت و هوشیاری دین این مردم با صفا و با محبت را ادا کند. حفظ این مردم از واجبات است و حکومت باید برای تحقق آرامش، آسایش، رفاه و امنیت همه جانبه این مردم شبانه روز تلاش کند و دور چنین مردم همه چیز فهم و کمال بچرخد و با ارائه خدمات مادی و معنوی نگذارد آب در دل آنان تکان بخورد. این مردم که حکومت و حاکمیت را حفظ کرده و در روزهای سخت و دشوار به دادش رسیده است شایسته توجه ویژه هستند. قصور، کوتاهی و بی‌اعتنایی به مهر و محبت آنان و عدم رسیدگی به اوضاع و احوال اقتصادی، رفاهی، بهداشتی- درمانی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی ایشان نابخشودنی، ضمان آور و پایه‌های حکومت و حاکمیت را سست و لرزان می‌نماید.

 

5- مردم در همه برهه‌های حساس انقلاب و در همه توطئه‌ها و فتنه‌های رنگارنگ استکبار غرب با متحدانش از اروپایی گرفته تا عبری و عربی و مزدوران جیره خوار داخلیش، هرگز انقلاب ، حکومت و حاکمیت را تنها نگذاشته‌اند و با نثار جان و تحمل سختی‌های فراوان، دشمنان را دست خالی از این کشور بدرقه نموده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند و اکنون بعد از 42 سال باید از غصه و درد و رنج این مردم کاسته شود و گرفتاری‌ها و سختی‌ها و مصائب از گرده و دوش آنان برداشته شود. بقای حکومت و حیات حاکمیت با این مردم امکان پذیر است و قطعا همراهی مردم هر نوع فتنه‌ای را از سوی دشمنان هرچند بزرگ و پیچیده باشد به مانند فتنه سنگین دی ماه 88، خنثی و در نطفه خفه خواهد نمود.

 

6- حفظ این مردم با شعار و وعده و وعید شدنی نیست و باید فراتر از شعارها و وعده‌ها با این مردم صادق بود و امور مادی و معنوی آنان را سر و سامان بخشید. با مردمی که از حکومت راضی باشند بر همه دشمنان مرئی و نامرئی می‌توان غالب شد و بر فتنه‌ها فاتح و پیروز گشت. مردم گره گشا، حلال مشکلات و بقای دوام حکومت و حاکمیت هستند. فتنه دی ماه 88 زمین گیر سیل حضور میلیونی مردم و اقتدار و قدرت امتی شد که در صحنه حاضر گشتند و به دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در پیوند با امامت و لایت قدمی به عقب برنداشتند و پا پس نکشیدند و قطعا فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و بین‌المللی دیگر نیز با حضور مردم شکستنی خواهد بود به شرط آن که حکومت و حاکمیت حوایج اقتصادی، رفاهی، بهداشتی- درمانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این مردم را فراهم و برآورده سازد و قاطعانه با عناصر خائن و مفسدان فاسد در هر رده و پست و مقام و در هر لباس و منصبی، بدون اغماض برخورد نماید و به سزای اعمالشان برساند.

 

 دکتر اسدالله افشار

 

 دکتر اسدالله افشار

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/37923کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب