درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۱۶۱۱۹۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۳۸ : ۱۱ بازدید: ۱۷۴دیدگاه: ۰

ورود سپاه برای اطفاء حریق تالاب انزلی/ هواپیمای ایلیوشین به انزلی رسید

ورود سپاه برای اطفاء حریق تالاب انزلی/ هواپیمای ایلیوشین به انزلی رسید فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی با اشاره به تلاش سپاه در کنار سایر مجموعه‌ها برای اطفاء حریق تالاب انزلی گفت: هواپیمای ایلیوشین به انزلی رسید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، سرهنگ «مهدی صفاتی» اظهار داشت: از چند روز گذشته آتش در نقاط مختلف تالاب انزلی به صورت پراکنده شعله‌ور بوده و از همان روز نخست، سپاه انزلی در کنار سایر مجموعه‌ها پای کار است.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی تصریح کرد: به ویژه در دو روز گذشته و از روز دوشنبه که حجم آتش‌سوزی گسترده‌تر شده است، بسیجیان در کنار مجموعه‌های دیگر به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

صفاتی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از نیروهای بسیجی را برای باز کردن مسیر و کمک به سایر نیروهای تخصصی اعزام کردیم گفت: همچنین در برخی از مناطق که امکان تردد خودروهای سبک وجود ندارد نیروهای بسیجی اقدام به پشتیبانی به وسیله خودروهای کمک‌دار می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اطفاء حریق در تالاب انزلی از ورود هواپیمای ایلیوشین به بندر انزلی خبر داد و افزود: هواپیمای ایلیوشین که برای مهار آتش‌سوزی در تالاب انزلی از تهران به مقصد گیلان به پرواز درآمده بود هم‌اکنون به انزلی رسید و در منطقه آماده انجام مأموریت است.

پس از گذشت حدود 48 ساعت تلاش بی‌وقفه همه دستگاه‌ها اعم از آتش‌نشانی، یگان محیط زیست، منابع طبیعی، یگان حفاظت از جنگل‌ها و سپاه، آتش همچنان در تالاب انزلی شعله‌ور است.

آب‌پاشی توسط بالگرد هوایی سازمان ‌امداد هوایی کشور نیز نتوانست طی این دو روز منجر به مهار کامل آتش شود و از این رو یگان محیط زیست استان گیلان، خواستار اعزام هواپیمای ایلیوشین با قابلیت حمل 40 هزار لیتر آب برای مهار کامل این حریق گسترده شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/16119کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب