درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۴۹۸۵۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۵۱ : ۲۰ بازدید: ۶۵۷دیدگاه: ۰

جنگ كثيف!

جنگ كثيف! رهبر معظم انقلاب در واکنش نسبت به رویداد مهم مسمومیت دانش آموزان فرمودند:« این یک جنایت بزرگ و غیرقابل‌اغماض است.» رئیس‌جمهور هم مسمومیت دانش آموزان را توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش آموزان دانست و از آن به‌عنوان یک جنایت و اقدام ضد بشری یاد کرد.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

1- رهبر معظم انقلاب در واکنش نسبت به رویداد مهم مسمومیت دانش آموزان فرمودند:« این یک جنایت بزرگ و غیرقابل‌اغماض است.»
 رئیس‌جمهور هم مسمومیت دانش آموزان را توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش آموزان دانست و از آن به‌عنوان یک جنایت و اقدام ضد بشری یاد کرد.
مجموعه گزارشات و اخبار رسيده از برخي استان‌ها و شهرستان‌ها در مورد مسموميت مدارس دخترانه نشان مي‌دهد جمهوري اسلامي در برابر يك پديده بي‌سابقه از معاندت و دشمني قرار دارد كه شنيع بودن آن حتي در كنوانسيون‌هاي جهاني و ممنوعيت آن محرز است.
مجموعه اخبار نشان مي‌دهد ما وارد يك جنگ كثيف ميكروبي و شيميايي محدود و هوشمند شده‌ايم. تحليل این پدیده بر هر ناظر داخلي و خارجي محرز و روشن است از توييت سفير روسياه انگليس درباره اين حوادث معلوم مي‌شود قصه از چه قرار است و قضيه به روايت ايشان ادامه دارد.
2- آمريكا و سه كشور شرور اروپايي پس از شنبه تاريخي 22 بهمن امسال همه نقشه‌هاي جنگ ادراكي و شناختي خود را بر باد ديدند و درصدد انتقام از مردم برآمده‌اند. كيست كه نداند قائله جديد زير سر آن‌ها است. آن‌ها كه صدها هزار سلاح را از مرزها وارد ايران كردند و با هوشياري مأمورين انتظامي و اطلاعاتي لو رفت و كشف و ضبط شد. حالا دست به سلاح شيميايي و ميكروبي برده‌اند تا تلافي يك شكست كمرشكن را جبران كنند.
3- اطلاعيه وزارت كشور هوشمندانه بود و نشان‌ داد چشمان بيدار سربازان امام زمان (عج) در حال رصد اين جنگ كثيف هستند و ان‌شاءالله به‌زودی اخبار آن را براي مردم بازگو خواهند كرد.
4- آمريكايي‌ها چهار دهه است آب‌وعلف مخالفان نظام را تأمين كرده‌اند، اما نتوانسته‌اند از اين گلّه مخالف  «آلترناتيو» نظام بسازند. همين چند روز پيش بود كه عده‌اي از اعضاي كنگره آمريكا و نيز عده‌اي از نمايندگان مجلس عوام و اعيان انگليس حمايت خود را از منافقين اعلام كردند، اما خود آن‌ها مي‌دانند كه روسياه‌ترين و بدنام‌ترين و نامشروع‌ترين گروهك در ايران همين جماعت منافق است كه اكنون دوران پيري و فرتوتي خود را مي‌گذرانند. ربع پهلوي هم كه با پول‌هاي دزدي پدر و پدربزرگش در اروپا و آمريكا مشغول خوش‌گذراني است هم پايگاهي جز ترور و خرابكاري در ايران ندارد.
گروهك‌ها و عناصر سياسي ديگر هم رمق اين را ندارند كه نقش يك آلترناتيو را بازي كنند. لذا آمريكايي‌ها از جماعت مخالف انقلاب و اپوزيسيون فقط براي «مردم‌آزاري» و «انقلاب آزاري» استفاده مي‌كنند. حوادث اخير در مدارس دخترانه يك چشمه جديد از «مردم آزاري» است كه به‌زودی با هوشياري مردم و دستگاه‌هاي مسئول از آن عبور خواهيم كرد.
5- آمريكايي‌ها غير از شرارت جديد در حوزه «جنگ كثيف» ، «جنگ ارزي» و «جنگ مرزي» را به‌موازات آن دنبال مي‌كنند. جمهوري اسلامي در اين غوغاي جنگ تركيبي به مسير خود با اميد بيشتر و اطمينان كامل‌تر ادامه مي‌دهد. همين هفته‌ها پروژه عظيم آب‌رسانی به درياچه اروميه كه بزرگ‌ترین طرح زيست‌محيطي خاورميانه بود پرده‌برداري شد. افتتاح فاز 14 پالايشگاه پارس جنوبي كه حكايت شيريني از يك دستاورد بزرگ در صنعت نفت و گاز كشور باوجود همه تحريم‌ها بود چون خاري در چشمان دشمنان نظام فرورفت. افتتاح ده‌ها پروژه ملي و عمراني در كشور و ... نشان می‌دهد مردم و مسئولان كار خود را مي‌كنند و فاز جديد جنگ تركيبي و پادوهاي داخلي آن‌ها با اسم رمز «مسموميت‌هاي سريالي» مسير پيشرفت و تعالي كشور را كند نخواهد كرد.
6- پرده‌برداري از پيشرفت‌هاي نظامي و برگزاري مانورهاي منظم نظامي در كشور هم يك پيام براي دشمنان انقلاب دارد آن پيام آن است؛ آستانه تحمل نظام حدي دارد قدرت نظامي ايران صرفا براي بازدارندگي نيست این‌همه سلاح و تجهيزات و آمادگي‌ها ممكن است روزي به اقدام پيشدستانه برسد تا براي هميشه هر تهديدي را در نطفه خفه كند.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/74985کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب