درحال بارگذاری

گروه: هنر و رسانه / حوزه رسانه/اصفهان/ایران شناسه: ۶۵۲۳۵۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰ : ۰۶ بازدید: ۲۴۱دیدگاه: ۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

روزهای پرفروغ و پرافتخار در انتظار جریان رسانه‌ای است

روزهای پرفروغ و پرافتخار در انتظار جریان رسانه‌ای است سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ابتدا نگاه‌ها به جریان انقلابی رسانه‌ای نگاه مایوسانه‌ای بود اما به لطف خداوند و با تلاش خبرنگاران انقلابی روزهای پرفروغ و پرافتخاری برای جریان انقلاب در حوزه رسانه رقم خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «نیک‌رو» از اصفهان، علی صالحی در همایش سالانه خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا نگاه‌ها به جریان انقلابی رسانه‌ای نگاه مایوسانه‌ای بود اما به لطف خداوند و با تلاش خبرنگاران، روزهای پرفروغ و پرافتخاری برای جریان انقلاب در حوزه رسانه رقم خورد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون شخصی نمی‌تواند ادعا کند که خبرنگار متعهد و متخصص در این استان نداریم و شاهد جایگاه‌های ویژه برای نیروهای انقلاب هستیم.

صالحی عنوان کرد: در ابتدای مسیر با ۴ هدف ضریب تاثیر، تقویت کادر تراز انقلاب، افزایش جریان‌سازی و پیش‌برندگی رسانه کار را آغاز کردیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در حوزه کیفی پیگیر بودیم که با تشکیل هیات اندیشه‌ورز، نظارت بومی را علاوه بر نظارت مرکز ایجاد کنیم و امکان پیش‌بینی و تحلیل رویدادها را داشته باشیم.

وی بیان داشت: با کمک همکاران از صفر شروع کردیم اما پس از پایان مسوولیت تنها ملک اختصاصی که به نام خبرگزاری فارس است را داشتیم و تحویل دادیم.

صالحی افزود: در مواقع مختلف در کنار دستگاه‌ها بودیم و در اتاق فکرها نیز به ارائه مشاوره به نهادها پرداختیم؛ توجه کافی به تشکل‌های دانشجویی نیز از دیگر اقدامات بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار با تلاش‌های همکاران به عرصه چندرسانه‌ای وارد شدیم و همچنین سفرهای شهرستانی ابداعی بود که با آن توانستیم ارتباط خوبی با همکاران شهرستان بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت به مجموعه‌های انقلابی فهماندیم که فارس در کنار آن‌ها است، گفت: میزبان جلسات هم‌افزایی بودیم و پشتیبانی از سایر مجموعه‌های مردمی و انقلابی را وظیفه خود می‌دانستیم.

صالحی عنوان کرد: در این سال‌ها براساس شبکه‌های اجتماعی با اختلاف رسانه رسمی اول اصفهان بودیم و بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی آموزش و رشد دادیم.

مدیر سابق خبرگزاری فارس استان اصفهان همچنین پیگیری مطالبات مردم به صورت ویژه در فارس من، پیگیری معرفی قهرمانان گمنام و دستاوردهای امیدآفرین را از دیگر اقدامات معرفی کرد و افزود: پروژه ایران ۱۴۴۴ که چندین نسخه گفت‌وگو با پیشگامان انقلاب اسلامی بود را در کارنامه خود داشتیم که در تقویت گفتمان انقلاب اسلامی اثر مهمی بود.

صالحی خاطرنشان کرد: امید است که این قطار پیشرفت، پرقدرت به پیش برود؛ حوزه اجرا خالی از نیروهای دلسوز است و خلاهای مسوولیت پذیری را در میان نیروها می‌بینیم که با رشد چنین نیروهایی می‌توان آن را جبران کرد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/65235کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب