درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/کردستان/ایران شناسه: ۶۴۱۸۶۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۷ : ۰۶ دیدگاه: ۰

آیت‌الله رئیسی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان اولویت دولت است

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان اولویت دولت است رئیس جمهور در فرودگاه سنندج گفت: هم پروژه‌های نیمه‌تمام و هم اولویت‌های استان جز برنامه‌های دولت قرار می‌گیرد و در پایان سفر هم مصوبات سفر اعلام خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: توفیق برای بنده و همکارانم است که در آستانه روز بسیار شریف عرفه و عید سعید قربان خدمت مردم غیرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم مردم کردستان برسم.

وی تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، قطب کشاورزی، دامداری،گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

رئیس جمهور تصریح کرد: از همه مهم‌تر، کردستان دارای نیروی انسانی کارآمد است، جوانان تحصیل‌کرده‌ای است که از ظرفیت‌های قابل توجه در استان بشمار می‌آیند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، استانی مقاوم شناخته شده است، بیش از ۵ هزار شهید، ۹ هزار جانبار داشته است که در کشور به عنوان استانی باتمدن و با فرهنگ شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه کردستان نشان مدنیت و تاریخ ارزشمندی است، جایگاه سرداران بزرگ اسلام و شخصیت‌هایی مانند شهید بزرگوار شیخ‌الاسلام و دیگر چهره‌هایی که نه تنها برای کردستان بلکه برای کشور افتخارند.

رئیس جمهور افزود: در بررسی‌هایی که چند روز گذشته انجام شده، پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کردستان وجود دارد که در وسط راه رها شده و ما باید به پایان برسانیم که در قالب مصوبات سفر پیگیری و به اتمام می‌رسد.

رئیسی گفت: هم پروژه‌های نیمه‌تمام و هم اولویت‌های استان جز برنامه‌های دولت قرار می‌گیرد و در پایان سفر هم مصوبات سفر اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/64186کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب