درحال بارگذاری

گروه: سیاست/بوشهر/ایران شناسه: ۹۱۳۴۹۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۴۳ : ۱۲ دیدگاه: ۰

رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور:

هیأت‌های مذهبی امکانات خودرا برای حضور مردم در انتخابات بسیج کنند

هیأت‌های مذهبی امکانات خودرا برای حضور مردم در انتخابات بسیج کنند رییس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: هیأت‌های مذهبی از تریبون هیأت‌ها، مساجد و منبر امام حسین (ع) مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، نوشاد نوشادی اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی و همه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و تشکلهای مردمی و احزاب باید بستر ساز مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشند، که این مهم یک نوع جهاد تبیین است.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: شأن و منزلت ولایی هیأت‌های مذهبی شأن و جایگاهی متعالی است و این جایگاه صرفاً برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده شود و نباید محلی برای تبلیغ و فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها شود.

وی گفت: استفاده از نام و تریبون هیأت‌ها به نفع نامزدهای مجلس ممنوع است و این ظرفیت نباید وارد جناح بندی‌های سیاسی شوند که یک آسیب جدی تلقی می‌شود و باید از جایگاه مقدس حفظ و حراست شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از لحاظ ملی و فراملی دارای اهمیت است و در این ارتباط همه موظف به ایفای نقش برای تحقق مشارکت حداکثری هستند.

وی حضور حداکثری و زمینه سازی برای آوردن مردم پای صندوق‌های رأی را مطالبه و دغدغه جدی رهبری عنوان کرد و افزود: مشارکت بالای مردم در ۱۱ اسفند باعث می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شود و فشار تحریم‌ها هم کمتر و موجب یاس و نامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات همواره در هر دوره‌ای اهمیت منحصر به فرد خود را دارد ولی این دوره انتخابات با توجه به شرایط خاص کشور و منطقه اهمیت دو چندانی دارد.

نوشادی تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه از مدت‌ها پیش در راستای برگزاری انتخابات سرد و کم رونق تلاش کرده‌اند و می‌طلبد که با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و دغدغه ایشان همه آحاد مردم با حضور جهادی و انقلابی خود بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کنند و حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

نوشادی تعداد هیأت‌های مذهبی سراسر کشور را حدود ۱۰۰ هزار هیأت اعلام کرد که بالاترین و تأثیر گذارترین سبد رأی کشور را در اختیار دارند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/91349کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب