درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۷۹۷۹۶۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۴۹ : ۲۳ دیدگاه: ۰

نظرسنجی جدید:

بایدن پیر، ترامپ خطرناک و باقی نامزد‌ها هم نالایق هستند

 بایدن پیر، ترامپ خطرناک و باقی نامزد‌ها هم نالایق هستند نتایج جدیدترین نظرسنجی نشریه دیلی میل بیانگر آن است که شهروندان آمریکا نظر قابل قبولی نسبت به نامزد‌های انتخاباتی این کشور ندارند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، دیلی میل در نظرسنجی جدیدی از شهروندان آمریکا خواست تا نامزد‌های انتخاباتی را در یک کلمه توصیف کنند، اما نتایج نشان می‌دهد که نظر آن‌ها نسبت به نامزد‌های انتخاباتی اصلا خوب نیست و حتی رقبای دموکرات هم وضعیت بهتری میان شهروندان ندارند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، فردی «جنایتکار، خطرناک و منزجر کننده» توصیف شده است. «ران دیسانتیس» دیگر نامزد جمهوریخواهان و فرماندار فلوریدا «فاشیست و نژادپرست»، اما  در عین حال «رهبر» است. «کریس کریستی» فرماندار سابق نیوجرسی، هم که تازه به میدان رقابت ملحق شده، «چاق» یا «بی‌ربط» نام گرفته است.

این نتایج نظرسنجی در میان هزار فرد رای دهنده احتمالی است که در وبگاه دیلی میل انجام شده است. البته درمقابل رقبای انتخاباتی دموکرات هم در این نظرسنجی وضعیت بهتری ندارند. لغاتی که برای «جو بایدن» به کار رفته هم از «پیر و نالایق تا پیر و فاسد» گزارش شده است. همین نتایج نشان می‌دهد که «گاوین نیوسام» فرماندار دموکرات کالیفرنیا، اگر به دعوت برای نامزدی در انتخابات پاسخ دهد وضعیت بهتری دارد، اما لغاتی که او را توصیف کرده بود هم «ناشناس و مطمئن» بودند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرآیندی طولانی دارد که در آن نامزد‌ها باید بیش از یکسال کارزار انتخاباتی برگزار کنند. انتخابات بعدی آمریکا قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، اما نامزد‌های حزب جمهوریخواه اکنون درگیر کارزار انتخاباتی برای مبارزه درون حزبی هستند و هر روز نامزد‌های جدیدی ورود رسمی خود به انتخابات را اعلام می‌کنند.

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد گرچه ترامپ هنوز بیشترین اقبال را در میان رای دهندگان آمریکایی دارد، اما سایر نامزد‌های این حزب امیدوارند با ادامه چالش‌های متعددی که رئیس جمهور پیشین آمریکا با آن دست به گریبان است، محبوبیت خود را در میان رای دهندگان آمریکایی افزایش داده و در نهایت به نامزد اصلی حزب جمهوریخواه برای رقابت با بایدن انتخاب شوند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/79796کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب