درحال بارگذاری

گروه: جهان/ایران شناسه: ۹۲۶۷۸۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰ : ۲۰ آیا ناتو در جبهه دریای سیاه روسیه دست به خرابکاری می زند؟

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در مطلبی پیرامون بازدید سرگئی شویگو از سواستوپول بندری در ساحل شمالی دریای سیاه و جنوب غربی شبه‌جزیره کریمه نوشت:

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه به سواستوپول رفت و از مقر ناوگان دریای سیاه روسیه در این منطقه بازدید کرد و دستورات جدیدی نیز صادر شد.

سواستوپول بندری در ساحل شمالی دریای سیاه و جنوب غربی شبه‌جزیره کریمه است.

بعد از این دیدار، تصمیم بر این شد که تغییرات کلی در خصوص ساختار دفاع ساحلی و آرایش کشتی های جنگی و پدافند دفاعی سواحل در برابر روش های جدید و مختلف حمله چریکی و انتحاری ناتو مانند قایق های و پهپادهای انتحاری زیر آب ایجاد شود.

در دو سال گذشته هر وقت که سرگئی شویگو از جایی دیدار کرده ، تغیرات اساسی روی داده و اگر نه این اتفاق نیفتاده باشد ، دیدار دوم او برای افسران ارشد خوب تموم نمی شود.

برنامه ریزی شده است که در ابتدا سیستم های دید حرارتی و الکترواپتیکی بیشتری به همراه سیستم های شلیک پرقدرت اتوماتیک مسلسل در تمامی کشتی های نیروی دریایی و نقاط حساس در سواحل برای شناسایی و هدف قرار دادن اهداف سریع در مقیاس کوچک مورد استفاده قرار گیرد .

فعالیت‌های جامعی مانند به‌روزرسانی‌های مختلف رادار و سونار، پیشرفت در CIWS و موشک‌های ضد زره برد بلند و موشک‌های سنگین،و اژدرها به‌ویژه برای هدف قرار دادن اهداف زیر سطحی یا سامانه‌های شکارچی-قاتل خودکار، انجام داده شود .

بجز آن دستور رسیده تا با افزایش شبکه‌های شناسایی‌ و حسگر های مقاوم جدید در سواحل دریای سیاه نیز مورد توجه قرار گیرد .

اگر این امر این محقق نشود، در آینده روسیه زیان های بیشتری را باید متحمل شود .

اما نکته مهم اینجاست که اگر شویگو بازدید کرده باشد، قطعا هسته های خرابکار ناتو به همراه نیروهای رسمی MI6 و GUR ممکن است تلاش کنند تا برای کاهش روحیه سربازان ارتش روسیه انجام دهند .

آنها در اسرع وقت یک حمله جدید را برای ضربه زدن به بازدید شویگو امتحان کنند تا به نظر برسد این بازدید ها تأثیر منفی دارد و روسیه نمی‌تواند تغییری در جبهه دریای سیاه ایجاد کند .

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/pi/92678کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب