درحال بارگذاری

گروه: ورزشی/ایران شناسه: ۹۲۰۲۴۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶ : ۱۱ دیدگاه: ۰

پیام گرگ ایرانی بعد از تاریخ‌سازی

پیام گرگ ایرانی بعد از تاریخ‌سازی گرگ ایرانی بعد از تاریخ‌سازی در مسابقات آرنولد کلاسیک در پیامی گفت: خوشحالم که نام ایران همیشه در اوج باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا، مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴ بامداد روز یکشنبه در شهر اوهایو آمریکا برگزار شد و در پایان هادی چوپان بدنساز فوق‌حرفه‌ای کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در دسته اوپن مردان به دست آورد. در این رقابت‌ها سمسون داودا نیجریه‌ای که سال گذشته موفق شده بود عنوان نخست را کسب کند، در رده دوم جای گرفت. رافائل براندو هم به عنوان سومی این رویداد دست یافت.

این برای اولین بار است که یک بدنساز آسیایی قهرمان رقابت‌های اوپن مردان آرنولد کلاسیک می‌شود.

هادی چوپان بعد از تاریخ‌سازی در رقابت‌های آرنولد کلاسیک در پیامی تصویری اظهار داشت: مردم ایران لایق بیشترین قهرمانی‌ها هستند و خوشحالم که شهروندان کشورم خوشحال هستند. خوشحالم که همیشه اسم ایران همیشه در اوج باشد.

مرد تاریخ‌ساز بدنسازی ایران و آسیا این را هم گفت: حلالم کنید، اگر کسی از من ناراحت است و اگر در این ۲۰ سال چیزی کم گذاشتم من را حلال کنید.

هادی چوپان در این استوری که منتشر کرد، از امیرالمومنین حیدر (ع) مدد خواسته بود.

 

آرزویم این بود که با آرنولد عکس بگیرم

هادی چوپان همچنین پس از دریافت جایزه قهرمانی در این رقابت‌های از دستان آرنولد گفت: بچه بودم کلی پول خرج کردم تا فیلم‌های آرنولد را نگاه کنم. آرزو داشتم وی را از نزدیک ببینم و با او عکس بگیرم اما امروز کنار او هستم. افتخار می‌کنم که من و او قهرمان مستر المپیا هستیم. باعث افتخار من است که مدال خود را از دست بزرگترین بدنساز دنیا می‌گیرم. افتخارم این است که در کنار او هستم و یک عکس با او دارم.

قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک گفت: باید از خانواده خودم تشکر کنم که سختی‌ها را تحمل می‌کنند. از برگزار کنندگان این مسابقات هم تشکر می‌کنم که این رقابت را برگزار تا ما به آرزوهایمان برسیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/92024کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب