درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی/خراسان رضوی/ایران شناسه: ۹۰۳۸۵۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۴۳ : ۱۴ بازدید: ۲۲۷دیدگاه: ۰

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهدخبرداد:

آغاز به کاردونمایشگاه تخصصی در حوزه نهادهای کشاورزی وآب و فاضلاب درمشهد

آغاز به کاردونمایشگاه تخصصی در حوزه نهادهای کشاورزی وآب و فاضلاب درمشهد سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، رضا صفری در این خصوص اظهارداشت: این دو نمایشگاه از عصر چهارشنبه۴ بهمن ماه افتتاح شد و تا ۷ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهندداشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته افزود:زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نهاده ها و سیستم های آبیاری و آبرسانی، پهپادها و شرکت های مهندسی در حوزه کشاورزی است .

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد درخصوص برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته نیز بیان داشت:برنامه های جانبی این دو نمایشگاه شامل برگزاری دوره های آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی ومنابع طبیعی استان است .

وی درخصوص اهداف این دو نمایشگاه نیز بیان داشت: هدف از برگزاری  این دو نمایشگاه معرفی پتانسیل های داخلی و خارجی ، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف
کشاورزی ، ایجاداشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه صادرات در حوزه کشاورزی است .

صفری خاطر نشان ساخت:  نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع ودر سالن های فردوسی، مفاخر وعطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه ها پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضردر نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده ها و سیستم های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ۱۸۰ شرکت است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۱۰۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۸۰ شرکت از اصفهان، تهران، مرکزی، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین ، گلستان ، یزد،  فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قم می باشد.
                    
گفتنی است این دو نمایشگاه تا ۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید به عمل آورند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/90385کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب