درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/ایران شناسه: ۸۶۵۴۸۷ آبان ۱۴۰۲ - ۵۵ : ۱۶ دیدگاه: ۰

جزئیات جدیدی از پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری

 جزئیات جدیدی از پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، امروز هفتم آبان ماه صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سوالات بازنشستگان عزیز در خصوص پرداخت ۲هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵میلیون تومان، به اطلاع می رسد که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت بندی شده اند.

 اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان عزیز اعلام کرد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی اول فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۳۹۸/۱/۱) تاکنون ثبت شده و حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق ثبت نام کرده باشند.

پس از احراز شرایط دوره زمانی عقدنامه فرزند بازنشسته متقاضی، واجدین شرایط براساس مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق به بیشترین حقوق) اولویت بندی شده اند.

برهمین اساس، پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل، این تسهیلات به تدریج طی ماه های آتی به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

گفتنی است، پس از پیگیری های انجام شده برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، تعداد ۲هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان در «نوبت اول» پرداخت شد و نوبت های بعدی در ماه های آتی پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86548کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب