درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه احزاب و تشکل ها/ایران شناسه: ۲۱۷۳۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۶ : ۰۸ بازدید: ۲۶۴دیدگاه: ۰

معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله جنتی

معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله جنتی با حضور آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضرت آیت الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سالن اجتماعات دفتر مرکزی شورا و روسای دفاتر استانی از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و آرزوی توفیق زیارت امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: در ابتدا باید از تلاش‌های جناب آقای لطفی تقدیر کرد و بر خود لازم می‌دانم از زحمات بی دریغ ایشان قدردانی کنم.

آیت الله جنتی افزود: از جناب آقای اشجری نیز بابت قبول مسئولیت مهم و خطیر قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر می کنم و امیدوارم وظایف محوله را تا آنجایی که اسلام و نظام اجازه دهد، به سر مقصد منظور برساند.

 

 

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سياستگذاري، برنامه ريزي، سازماندهي، نظارت و راهبري مراسم و مناسبت‌هاي ملي، مذهبي و سياسي است و کسی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد می بایست هماهنگی‌های لازم را با تمامی کارکنان این نهاد و همچنین ارگان‌ها و سازمان‌های عضو این شورا  برقرار نماید تا با یاری خداوند متعال با وفاق، همدلی و همکاری مطلوب قدم‌های شایسته‌ای را در راستای انجام وظیفه تشکیلاتی و اهداف متعالی شورا برداریم.

آيت الله جنتي تاكيد كردند: مسئولين بايد در ابتدا وظايف شرعي و در گام بعدي وظيفه تشكيلاتي خود را به درستي انجام دهند كه این مهم نيازمند برگزاری جلسات متعدد و فعاليت‌هاي اجرايي مي‌باشد.

ایشان در پایان افزودند: در هر مجموعه‌ای نیروهای خدمتگذار و صادق، بسیار با ارزش هستند و امیدواریم که جناب آقای اشجری با توجه با تدابیر مدیریتی خود بتوانند در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رعایت موازین شرعی در انجام وظایف محوله، گام‌های شایسته ای را در کنار نیروهای متدین و خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردارند. 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/21730کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب