درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه محیط زیست و گردشگری/ایران شناسه: ۹۴۷۹۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۵۰ : ۱۱ دیدگاه: ۰

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

تداوم بارش در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور/بارش‌ها در شمال غرب شدت می‌گیرد

تداوم بارش در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور/بارش‌ها در شمال غرب شدت می‌گیرد سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و وزش باد در اغلب مناطق نیمه شمالی کشور خبر داد و اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش باران فردا شنبه پنجم خرداد در شمال غرب کشور شدت می‌گیرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه چهارم خرداد در برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور، ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید رخ می‌دهد و به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، مناطقی از استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

فردا شنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و برخی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. در شمال آذربایجان غربی و برخی مناطق آذربایجان شرقی بارش شدت خواهد داشت.

یکشنبه گستره بارش در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال استان‌های همدان، مرکزی، قم و اصفهان خواهد بود و این سامانه به تدریج از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و تنها بعد از ظهر با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج هستند و از روز شنبه تا چهارشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت‌ها افزایش باد همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۶ و کمینه دما ۱۶ درجه خواهد بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/94791کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب