درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۱۱۱۹۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳ : ۰۹ سقوط آزاد پروژه موساد از آشوب افکنی به اعتراف زورکی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نیک رو» به نقل از مشرق، محمد ایمانی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اوباش و اراذل مزدور موساد، چند ماه قبل دو نفر به نام های منصور رسولی و یدالله خدمتی را ربودند و ضمن شکنجه و ارعاب، ویدئو هایی را که افسران موساد سفارش داده بودند، گرفتند.

موساد قصد داشت یک کار رسانه ای بسته بندی شده تمیز را ارائه کند. ویدئوها را در اختیار شبکه ماهواره ای مزدور خود در لندن گذاشت و ضمن پخش آنها، چنین القا کرد که از "دو مقام ارشد سپاه"(!!) در داخل ایران بازجویی کرده است.

این داستان سرایی دروغین، در حالی بود که یکی از دو فرد ربوده شده، یک بسیجی ساده با فعالیت های جهادی، و دیگری، کشاورز ساکن در شمال غرب کشور بود.

اما رو دست وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به پروژه میز ایران در موساد، موجب سرشکستگی این سرویس جاسوسی شد.

مزدوران اجاره ایِ تطمیع شده که اقدام به آدم ربایی کرده بودند، بازداشت و اعدام شدند. همچنین بخشی از شبکه اطلاعاتی موساد که عقبه این شبکه سازی ها را تشکیل می داد، لو رفت.

بر مبنای آنچه گفته شد، مخاطب نکته سنج نباید ماجرای عذرخواهی "فیض‌الله قادری" کاسب بازار سنندج (پس از دیدار با آقای رئیسی) را اتفاقی عادی و اجتماعی قلمداد کند.

تهدید این شهروند به آتش زدن مغازه و کشتن خانواده اش را باید ذیل همان پروژه ای دید که سرویس های جاسوسی بیگانه با استخدام اوباش و گروهک های تروریستی تعریف کرده اند.

در این سناریو، شبکه اشرار اجیر شده، مردم را با انواع حربه ها تهدید می کنند، و اگر نتیجه گرفتند، همان را به عنوان همراهی مردم جا می زنند!

علت چیست؟ همان عقده ای که از زبان سیما ثابت مجری بهایی شبکه اینتر نشنال لو رفت؛ مبنی اینکه اگر سه درصد مردم با اغشاشات همراهی می کردند، می شد نام جنبش و انقلاب بر آن گذاشت(!)

اما چون این عقده عملی نشد، مدعیان زندگی و آزادی و آبادی، آن روی واقعی خود را عیان کردند تا با ترور و ارعاب و تخریب، عقبه اجتماعی زورکی برای خود بتراشند! همین قدر، مفلوک.

جنایت مزدوران بیگانه علیه کاسب و کشاورز و کارگر و راننده را نباید بی پاسخ گذاشت. هر وطن فروشی که مرتکب ارعاب و تهدید و تخریب و جنایت در کف خیابان یا رسانه شود، باید به سخت ترین شکل مجازات شود. امنیت مردم، خط قرمز است. اینجا جایی برای کمترین اغماض و مسامحه نیست.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/pi/71119کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب