درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۷۹۱۳۶۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۳۴ : ۱۰ دیدگاه: ۰

نوروزی: سفر رئیس‌جمهور به سوریه سرآغاز گسترش روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی است

 نوروزی: سفر رئیس‌جمهور به سوریه سرآغاز گسترش روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی است نماینده رباط کریم در مجلس با اشاره به سفر اخیر رئیسی به سوریه گفت: این سفر سرآغاز گسترش روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی و به ویژه حوزه‌های عمرانی است و توسعه روابط در حوزه‌های اقتصادی و تجاری برای هر کشور سودمند خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه گفت: سفر آقای رئیسی به سوریه سرآغاز گسترش روابط، اقتصادی، تجاری و فرهنگی ایران با این کشور است.

وی افزود: روابط ایران با سوریه یک روابط راهبردی و ارتباطات دو کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بسیار گسترده و در سطوح بسیار عالی بوده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سایه گسترش روابط اقتصادی ایران و سوریه پیمانکاران ما می‌توانند برای بازسازی سوریه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگی را در دستورکار خود قرار دهند.

نوروزی خاطرنشان کرد: ایران و سوریه دو متحد استراتژیک در سطح منطقه هستند و توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری برای هر دو سودمند است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی به ویژه در حوزه گردشگری مذهبی دو کشور می‌توانند از ظرفیت یکدیگر به خوبی استفاده کنند و در گسترش روابط ما در این حوزه شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی خواهیم بود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار داشت: دو کشور باید به هوش باشند که همانطور که تاکنون دشمنان نتوانستند خللی در روابط استراتژیک دو کشور ایجاد کنند، در ادامه کار نیز فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دو کشور نیز باید به دور از حواشی که مورد نظر دشمنان است ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/79136کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب