درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ/ایران شناسه: ۷۸۶۵۷۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴ : ۱۵ دیدگاه: ۰

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

افراد بدون تخصص را استخدام نکرده ایم

افراد بدون تخصص را استخدام نکرده ایم در راستای نظام شایستگی، حدود ۴۴ درصد از انتصابات این صندوق را اعضای فرهنگی و خانواده‌های آنان تشکیل می دهند و فردی را در این موسسه منصوب نکردیم که در حوزه کاری خود تخصص لازم را نداشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا، حمیدرضا نجف‌پور کردی درباره انتصابات در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: براساس تجارب گذشته، مشخص‌ کرده‌ایم که اگر کسی می‌خواهد در یک حوزه تخصصی این صندوق منصوب شود باید چه فرایندی را سپری کند و چه ویژگی‌ها و شایستگی‌هایی داشته باشد. در واقع چهارچوبی مشخص را برای این موضوع در نظر گرفتیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: همچنین از لحاظ فرآیندی در گذشته هم چارچوبی در صندوق وجود داشت که بهبود بخشیدیم بدین معنا که کمیته‌ها و محیط کارشناسی گوناگون و صحه گذاری در لایه‌های ارشد کارشناسی از جمله تغییراتی بود که انجام شد.

نجف‌پور کردی یادآورشد: مهم‌ترین بخش انتصابات صندوق ذخیره فرهنگیان، نظام شایستگی است و اینکه چگونه شایسته بودن افراد برای انتصاب را تشخیص دهیم که البته دارای سختی و پیچیدگی های خاص خود است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید براینکه بخشی از فرآیند استخدام به تخصص افراد مربوط می‌شود، افزود: برخی تخصص لازم را در حیطه کاری محول شده به آنها ندارند و فردی را در این موسسه منصوب نکردیم که در حوزه کاری خود تخصص لازم را نداشته باشد.

نجف‌پور کردی عنوان کرد: همچنین افراد استخدام شده براساس تحصیلات بر لایه‌های گوناگون کارشناسی تا دکتری و دارای مدارک و مقالات هستند و تبحر هم دارند؛ یعنی افرادی که دارای سلامت باشند و عقبه عملکردی از لحاظ تدین، ولایتمداری، توجه به معلم و احترام به حقوق عامیانه از ویژگی‌های سلامت آنها محسوب می‌شود.

وی یادآوری کرد: بنابراین این موارد هم تعریف عملیاتی شده که یک فردی در کدام شرکت‌ها به لحاظ مدیریتی در حوزه‌های مختلف صندوق کار کرده است و در کل چه کدام امتیازات را دریافت می‌کند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/78657کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب