درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ / حوزه قرآن و فعالیت های دینی/اصفهان/ایران شناسه: ۷۸۵۳۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۳۴ : ۲۰ دیدگاه: ۰

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

حفظ نظام مهم‌ترین معروف در زمان کنونی است / لزوم مردمی بودن ستادهای امر به معروف

حفظ نظام مهم‌ترین معروف در زمان کنونی است / لزوم مردمی بودن ستادهای امر به معروف رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حفظ نظام در زمان کنونی مهم‌ترین معروف است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، آیت‌الله کاظم صدیقی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش سراسری دبیران و مدیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر کشور در اصفهان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تمام الزاماتی است که دین در بعد ایجابی و در بعد سلبی دارد، اظهار داشت: از این رو احیای امر به معروف و نهی از منکر احیای بایدهای دینی و زدودن نبایدها است.

وی با بیان اینکه در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تقدم و تاخر وافراط و تفریط جایز نیست، ابراز داشت: ولی فقیه حجت خداست و صراط مستقیم هر کاری، امر ولی فقیه است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تاکنون از هیچ اقدامی برای مقابله با این نظام دریغ نکرده است، تصریح کرد: ولی فقیه در دوران انقلاب سبک زندگی اسلامی را در راستای تشکیل حکومت اسلامی مبنا قرار داد و در برابر زندگی شرک آلود غربی ایستاد.

 

ولی فقیه در اسلام قابل تسامح نیست

وی با تاکید بر اینکه ولی فقیه در اسلام قابل تسامح نیست و باید همه چیز را بر اساس معیار و محک محاسبه کرد، افزود: سیاستگذاری‌های ولی فقیه، محور همه حرکت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید با این مسیر نیز خودمان را تطبیق دهیم.

آیت الله صدیقی با اشاره به رسالت نخست اهالی هنر، رسانه، آموزش و پرورش و شبکه‌های مجازی و حقیقی گفت: رسالت اول همه این اقشار توحید و مبارزه با آن چیزی است که مقابله با خدا و دین خدا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در این راستا باید برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهایش را به خوبی به این سمت سوق دهد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهمترین معروف در زمان کنونی دانست و ابراز داشت: مقابله با نظام و تضعیف آن از هر منکری منکرتر بوده و گناهش با هیچ گناهی قابل مقایسه نیست.

 

راهبر ستادهای امر به معروف استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

وی با تاکید بر اینکه راهبرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهره‌بردن از ظرفیت‌های مردمی در همه عرصه‌ها است، اضافه کرد: از این رو باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که به صورت رگ حیاتی در همه خانواده‌ها نفوذ کنیم و حمایت مردمی داشته باشید.

آیت‌الله صدیقی مردمی بودن ستادهای امر به معروف و نهی از منکر را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه برنمی‌آیند، مسأله بی حجابی و کشف حجاب، امروز به دغدغه همه متدینان جامعه تبدیل شده و باید طرحی دست و قابل اجرا پیگیری شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/78532کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب