درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/خوزستان/ایران شناسه: ۷۸۲۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۵۷ : ۰۵ بازدید: ۱۷۴دیدگاه: ۰

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

تا آخر در کنار مردم خوزستان هستیم/ برطرف کردن تنش آبی در روستا‌ها

 تا آخر در کنار مردم خوزستان هستیم/ برطرف کردن تنش آبی در روستا‌ها سردار شاهوارپور از تلاش برای رفع کلی مشکل تنش آبی در روستا‌های خوزستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در‌ خصوص تنش آبی در خوزستان گفت: کار آبرسانی در حال انجام است و با استفاده از آبی که با تانکرها در حال توزیع هستند، می توانیم بخشی از تنش آبی را برطرف کنیم.

او بیان داشت: انشاءالله با تدابیر در نظر گرفته شده  تلاش  برای  حل مشکل آبرسانی خوزستان بیشتر خواهد شد و رفع کلی تنش‌های آبی روستا‌های استان در دستور کار قرار دارد.

سردار شاهوارپور افزود: کار آبرسانی در شهر‌های حمیدیه، هویزه، شادگان، خرمشهر، آبادان و اهواز با کمک طرح آبرسانی غدیر تامین می‌شود و  یکی از اولویت‌ها برخورداری روستاها از طرح آبرسانی غدیر است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: آب غدیر سالم و بدون مشکل است، یکی از کار‌هایی که در اولویت آب و فاضلاب است  وصل آب روستا‌ها است که ان شاءالله محقق می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: باتوجه به  کم بودن آب پشت سد کرخه برای حل مشکلات مردم در این فصل گرم سال که گاهی دمای هوا تا بالای ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد بخش‌های کم آب تالاب هورالعظیم مجدد پر آب می‌شود.

او با بیان اینکه باید بامشکلات بجنگیم و از آن‌ها عبور کنیم، ماتجربه دوران دفاع مقدس را در کارنامه داریم، دشمن بعثی با امکانات وارد مملکت شد، اما مردم و مرزداران جانانه از ایران اسلامی دفاع کردند، گفت: انشاءالله آب و فاضلاب خوزستان و دستگاه های متولی توافقاتی صورت گیرد تا برای ۷۰۲ روستای درگیر تنش آبی کمک شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/7820کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب