درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۷۷۷۵۷۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵۰ : ۱۰ دیدگاه: ۰

حزب کارگر انگلیس:

نخست‌وزیر به خواست مردم اهمیت نمی‌دهد

 نخست‌وزیر به خواست مردم اهمیت نمی‌دهد رهبر حزب کارگرانگلیس، نخست وزیر این کشوررا به سودجویی و بی توجهی به خواسته‌های مردم متهم کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، رهبر حزب کارگر انگلیس، از احزاب مخالف دولت این کشور روز چهارشنبه در پارلمان نخست وزیر انگلیس را به بی‌توجهی به خواسته‌های مردم متهم کرد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، «کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس «ریشی سوناک» نخست وزیر را متهم کرد که به حرف مردم این کشور گوش نمی‌دهد. استارمر، سوناک را متهم کرد که حفظ سود از نفت و گاز را بر متوقف ساختن افزایش قبوض ترجیح می‌دهد.

رهبر اپوزیسیون انگلیس همچنین با انتقاد از سوناک  در استفاده نامناسب از بودجه گفت که اقدامات وی باعث شده تا شهروندان مرفه انگلیس برای مستقلات خارج از کشور مالیات بر درآمد پرداخت نکنند.

رهبر حزب کارگر پیشنهاد کرد که سوناک وضعیت مالیاتی را بهبود داده و از بودجه دولتی جهت اولویت‌های مردم کشور استفاده کند. سال گذشته فاش شد که «آکشاتا مورتی» همسر ریشی سوناک هزاران پوند در سال برای حفظ منزلی خارج از کشور را که در آن ساکن نیست، هزینه می‌کند.

این گزارش حاکیست، نتایج اخیر انتخابات شوراهای شهر انگلیس نشان می‌دهد حزب حاکم محافظه‌کار بخت چندانی برای پیروزی در انتخابات عمومی سال آتی ندارد.انتخابات پارلمانی انگلیس پاییز ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و نتیجه انتخابات شوراهای شهر  زنگ خطری برای پایان حکومت ۱۴ ساله محافظه کارها بر «داونینگ استریت» خواهد بود.

آمارهای جدید همچنین نشان می‌دهد همزمان با رسیدن نرخ تورم در این کشور به بالاترین میزان در چند دهه گذشته، خانوارهای انگلیسی شاهد افزایش قابل توجه قیمت مواد غذایی هستند.

«هلن دیکنسن» مدیرعامل کنسرسیوم خرده‌فروشی انگلیس گفت: «با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌ها در بخش تولید، قیمت مواد غذایی همچنان در حال افزایش است.»

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/77757کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب